Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Sharkscope

• wim1988
      wim1988
      Bronze
      Hoi allemaal ik heb even een vraagje,
      er word soms gevraagd bij een backing deal hoe je speelt en om bewijs daarvan via bijvoorbeeld sharkscope.
      nu is mij opgevallen dat bijvoorbeeld de 50man 3 dollar sng's van party poker daar niet in verwerkt staan.
      als ik dan naar mijn nickname kijk zie ik dat ik ontzettend verlies gevend speel maar dit is niet zo ik heb nu in tussen tijd 30 dollar in de plus gespeeld.
      weet iemand hoe dit zit mijn 1 dollar turbo's staan er wel tussen?
      alvast bedankt.
      Wim
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Zoek je op sharkscope op SnG?

Ik weet niet zeker of het zo is, maar misschien worden de 50 mans SnG's op PartyPoker getracked als MTT? Probeer eens op die categorie te zoeken en te kijken of de resultaten daar dan wel bijstaan.

De gegevens van sharkscope zijn echter niet perse 100% accuraat omdat het inderdaad wel kan dat bepaalde type, of enkele toernooien af en toe niet goed getracked worden.