voorstellen

• theniles
      theniles
      Bronze
      tja laat ik me ook eens voorstellen.

Ik ben Niels en al 21 jaartjes achter mijn naam staan. Ik heb toen ik hier begon mijn start kapitaal op een site gezet: Everest Poker, maar door een fout in de software (links zat de call / raise knop en rechts de fold), ging het door een aantal fouten niet echt goed met mijn stack.

Echter, ik was voorheen al actief op fulltilt poker. Daar ging het in begin super, voordat de site down ging had ik van 11 dollar met 2 sattellites een toernooi van rond de 240 dollar binnen :rage: .

Ik had toen twee mogelijkheden: 1 stoppen met online pokeren of 2 ergens anders maar eens mijn geluk opzoeken, en dit is geresulteerd in een account bij pokerstars.

Ik ben dagelijks actief op pokerstars op de Dutch Poker League waar het nu redelijk gaat, mijn eerste maand en ik sta redelijk hoog in het klassement.

Speel het liefste toernooien met een grote hoeveelheid spelers en deze gaan me ook 'vaak' het beste af.
      Het grootste probleem aan mijn spel is dat ik niet 'goed' kan omgaan met veel punten, maar daar hoop ik hier vast wel nog wat over te leren.

Verder over mijzelf:
      zoals ik al zei ben ik 21 jaar, ik ga dit jaar de Master in van Nederlands recht :f_cool: , en mijn andere hobbies na pokeren zijn voetbal (keepen), schaken en nog veel meer :] , oh en coaches pesten op pokerstrategy :P
  • 2 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Welkom!

Leuke uitgebreide post.
      Omgaan met een bigstack is inderdaad niet altijd even makkelijk, maar als je wat artikels leest zul je wel een evenwicht vinden tussen het tight en loose spelen.

Schakers zitten hier ook wel paar (met DeKuip als Held).
      Ken je hier toevallig paar coaches mss of pest je gewoon graag mensen? :)
    • theniles
      theniles
      Bronze
      alleen de coaches bij de coaching :D ben niet zo'n pester uit mezelf daarom speel ik poker >.> ken de regels van pesten niet eens ;)