Quadrifolio

• Quadrifolio
      Quadrifolio
      Bronze
      Vond stukkie met mijn naam op Google, toen ik vandaag aan zelfbevlekking deed.(eigen naam googlen)

Pokerstrategy toernooi

Had het wachtwoord op Pokerstars even gegokt. Fantasie bij gebruikt. Zal nu niet meer zo gemakkelijk gaan.
      Worden dit soort toernooien nog steeds georganiseerd? Kon het zo snel niet vinden.

Na 4 jaar pokeren wordt het nu tijd om de skills wat meer te toetsen en nu eindelijk wat beter te worden overall. Want denken dat ik goed ben is leuk, maar levert weinig op.
      Wel de vorige week eerste geeindigt in een 3,30. Dat was mooi.
  • 3 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Quadrifolio beloofde nog plechtig zich deze week te registeren bij pokerstrategy

Is drie jaartjes later geworden dus ;)

Maar alsnog van harte welkom!

De PS Donkeyleague wordt niet meer georganiseerd. In de Sunday Straddle speelden we eerder dit jaar regelmatig met een aantal leden mee in andere grote toernooien op bijv. Stars en Full Tilt. Maar het is al een tijd geleden dat we die georganiseerd hebben. Wordt eigenlijk wel weer eens tijd. :)

Poker je nu nog veel?
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Nice 3 jaar te laat komen :coolface:
    • Quadrifolio
      Quadrifolio
      Bronze
      Dank,
      Jazeker nog veel teveel pokeren. Live helaas weinig. Iemand een goed plekje daarvoor in de buurt van Den Haag?

Zit op Pokerstars. Doe tn en sng en homegames ook. Maar eigenlijk gaat het allemaal niet echt veel beter dan drie jaren terug, in de begintijd.

Op die winst in een 3,30 tn na dan.