Yes Mijn pokercariere kan van start gaan.

• tigertijger
      tigertijger
      Bronze
      Nou ik heb de 50$ ontvangen op pokerstars. nickname is ( AlCaponeMDK)

en ik ga er denk ik vandaag mee beginnen eerst ga ik nog even de strategieën doornemen voor Shortstack. niet te veel op mijn vork gooien.

Dat komt wel ik ben al heel blij dat ik kan navertellen wat er in de strategie staat oke ik mis nog sommige puntjes maar die komen wel.

straks eerst even naar de stad en daarna is het tijd voor.

Shuffle up and Deal.

ik stuur vandaag nog wat handjes naar het forum. ik heb zelf nog niet zoon positief gevoel er over dus ik denk dat ik mijn eerste 2$ ga verkloten maar ik ga gewoon spelen volgens de strategien op deze site.

Natuurlijk ga ik zo als iedereen fouten maken maar ik probeer het bij zo min mogelijk te houden. ik ga vandaag hangt er van af hoe goed het gaat een sessie van 2 uur doen. ik denk wel op 1 tafel die andere tafel komt wel.

He see you next time.
      Matthijs
  • 8 antwoorden
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      succes alvast :)

al kan je wel 2 tafels doen hoor, vanwege het weinige handen wat je speelt, maar je moet voor je zelf ff kijken wat hierin de beste middenweg is!

iedereen verkloot weleens wat hoort erbij, tis een leerweg!

Succes
    • tigertijger
      tigertijger
      Bronze
      bedankt

ik zal kijken of ik 2 tafels aan kan. oke bedankt geeft mij een wat positiever blik dat ik niet de enige ben. ;)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tigertijger
      ik stuur vandaag nog wat handjes naar het forum. ik heb zelf nog niet zoon positief gevoel er over dus ik denk dat ik mijn eerste 2$ ga verkloten maar ik ga gewoon spelen volgens de strategien op deze site.
      Dan zou ik even wachten met spelen en dan meer kijken naar anderen hoe hun spelen. Watch and learn scenario ;) je verliest niets maar leert er wel verschrikkelijk veel van.

Op welke platform speel je? Succes!
    • tigertijger
      tigertijger
      Bronze
      he bedankt voor de info man dat ga ik zeker gebruiken.
      ik weet niet zeker wat je bedoelt met platform.
      ik speel op pokerstars
      doe NO-Limit Holdem
      en ik denk dat ik ga starten op NL10 0.5/0,10
      ik hoop dat dit helpt
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Het is misschien een goed idee om de starting hand chart uit te printen en bij de hand te houden. zodoende maak je minder fouten. Als je je strak aan de SSS houd zal je winst maken op de lage limieten. Maar word niet bang of gek als je in een downswing komt. dit gebeurt elke speler. soms heb je kleine downswings van een paar buy-in maar er zullen ook downswings komen waarbij je wel 10 of 15 buyins verliest. Veel mensen gaan dan twijfelen over hun spel en of de SSS wel goed werkt en beginnen dan aanpassingen te amken die hen op de lange termijn veel geld gaan kosten.

Ik wens je veel succes, en ik zie je vast wel een keer aan de tafel.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Denk vooral niet te snel dat het een downswing is ;) . Veel beginnende spelers beginnen goed en gaan dan naar beneden en baseren zich dan op hun eerste geluk "het zal wel goed komen, ik heb ff een downswing", maar waarschijnlijk moet je dan snel beginnen bijleren!
    • tigertijger
      tigertijger
      Bronze
      ik ga nu iet heel vervelends zegen ik begin slecht is dat een probleem ik begon gisteren met 50$ eindigde die dag met 49,70$

ik ben vandaag ook bezig en het gaat om en om dan win ik met de AK en dan verlies ik door dat de ander zijn 3de queen hit op de river. ik heb nu ik dit zeg 45,15$ en ik heb fouten gemaakt waarvan ik zelf al zeg dit doe ik niet goed maar ik denk dat ik te veel lekken heb.

en o ja ik ken de starting hand chart uit me hoofd opnoemen zonder probleem ik kan ook de tabel als je een rerais krijgt pre-flop uit mijn hoofd maar nog steeds gebeurt het dat ik verlies ik weet dat als ik made hands heb 2/3 van de pot moet raisen maar dan fold iedereen of ze zetten me all in. en ik moet dan callen want ik heb minder dan de helft van de pot over. en de ene keer win ik hier mee maar de andere keer verlies ik. terwijl ik toch echt toppair had met minimaal een jack als kicker.

ik ga nu nog eerlijker zijn. ik begin inderdaad te twijfelen over de strategie. maar ik blijf het wel volhouden misschien betaalt het na een tijdje en wat handjes gepost te hebben wel af.

maar bedankt voor het reageeren en NLDPeter see you on pokerstars

Groet
      Matthijs
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      hoi tigertijger,

Allereerst is het heel belangrijk om poker op lange termijn te zien. Het kan zijn dat je in het begin wat pech hebt, maar over een lange periode zal het zich uitbetalen om volgens deze strategie te spelen.

Ik adviseer je wel om de coachings te volgen en ook handen te posten. Het is heel goed mogelijk dat de andere leden en natuurlijk de handjudge je kan wijzen op verbeteringen. Het is de beste manier om te leren.

Succes aan de tafels!