NL50 AKo IP

• Fredjen
      Fredjen
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($50)
      BB ($75.55)
      UTG ($82.19)
      UTG+1 ($167) (VPIP/PFR/AF/WTSD: 34/22/1.1/31) 248h
      CO ($50.75)
      Hero ($59.13)

Dealt to Hero A:spade: K:heart:

fold, UTG+1 raises to $1.50, fold, Hero raises to $4.50, fold, fold, UTG+1 calls $3

FLOP ($9.75) 7:spade: 3:club: 3:diamond:

UTG+1 checks, Hero checks

- Normaal cbet ik paired flops echter deze villain heeft FvFCB van 32 over 19hands...

TURN ($9.75) 7:spade: 3:club: 3:diamond: K:diamond:

UTG+1 bets $7.31, Hero ?

Optie 1 fold: nope

Optie 2 call...

- K is goeie bluf kaart voor villain en hij weet dit volgens mij.
      - Misschien bluft hij river nog eens en die bet zou ik dan ook elke river callen.

Optie 3 raise.

- Volgens mij gaat hij een turn raise niet callen met een mindere hand?
  • 4 antwoorden
    • Horroroids
      Horroroids
      Bronze
      Als hij echt zo weinig fold op cbets dan is de flop gewoon een valuebet imo. Hij float nog met slechtere handen.

Je gaat natuurlijk geen 3 streets value krijgen met je ace high, maar zelfs tegen een random PP (geen KK+) heb je 25% equity. Je zit in positie en hij gaat echt bijna nooit de turn donken, dus krijg je alle kaarten te zien (je verliest geen equity door te folden voor de river).

Daarbij komen nog de implieds die je hebt als je je A of K hit, een station callt zeker nog een street met een PP. Of als hij floatte met een A of K speel je daar altijd voor stacks.
    • LookAwayNow
      LookAwayNow
      Bronze
      Het lijkt er een beetje op dat villain hoopte dat jij de flop zou C-betten, omdat hij een overpair flopt.

Vervolgens check jij behind en ziet hij een K op de turn waar hij een beetje van baalt, vervolgens hopende de pot op te kunnen pakken met een donk-bet.

Ik denk dat hij hier bijna altijd QQ heeft, soms JJ heeft en heel soms TT heeft.
      Ik denk dat hij hier praktisch nooit KK heeft.
      AA slowplayen pre-flop? Denk het niet.

De turn call ik en als hij de river nog een keer bet, dan call ik ook gewoon iedere river af.

Hij zal de river heel vaak gaan checken met de handen waar ik hem op zet. En dan zet ik een kleine bet op de river voor value uit QQ en JJ

Stel: Je called turn, river: 2 :heart: , hij checked, dan bet ik: $6-$7 in een pot van $24 dus. Zodat hij moeite heeft QQ en JJ weg te leggen.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      idd, niet snapcallen vanwege timingtells maar dit is wel een snapcall in je hoofd :P

dusja, compleet eens met lookawaynow
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      je kan wel 6-7 op eventuele river betten, villain lijkt aardig cally ik zou iig 11 betten