NL10 AQo

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik heb een aantal reads op SB maar die helpen op de R niet echt. Ik weet dat hij afcalled met marginale handen (zoals midpair) dus ik bet F en T uiteraard voor value. R insta-donked hij ineens halve pot. Zijn AF is vrij laag, 2.7 en zijn river agression is 2.0
      AJ zit zeker in zijn range, ik zie hem daar wel mee callen preflop.

Maak ik een goede fold?

$0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 9 players -

SB: $8.50
      Hero (UTG+1): $11.85

Pre Flop: ($0.15) Hero is UTG+1 with A :diamond: Q :spade:
      UTG calls $0.10, Hero raises to $0.50, 5 folds, SB calls $0.45, 2 folds

Flop: ($1.20) 2 :spade: 5 :club: A :heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.90, SB calls $0.90

Turn: ($3.00) 3 :club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.50, SB calls $1.50

River: ($6.00) J :diamond: (2 players)
      SB bets $2.80, Hero folds
  • 3 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Oops T had ik groter moeten betten, foutje.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      De river ziet er idd moeilijk uit , vraag is of hij hier blockbet met AT-A6
      Die J is idd een vervelende kaart want de 'beste hand die je beat had' heeft je plots beat.
      ik denk dat het een fold is , net omdat hij weet dat er hier veel AK/AQ in je range zitten , en hij ook weet dat die niet folden . betekent dus dat zijn bet niet voor bluf kan zijn , en je beat geen enkele valuehand behalve die lage Ax combos , en die zie ik niet vaak genoeg donken.
      op de turn zou ik trouwens niet groter betten , net omdat je die marginale Ax erin wil houden .
      protecten tegen de fd hoeft niet want die heeft hij bijna niet (behalve met Ax) , en dannog bet je met 1/2 pot genoeg om hem geen odds te geven.
      En de Sd zit helemaal niet in zijn range , want ofwel heeft hij al een straat met 4x , ofwel heeft hij geen SD at all (behalve met een zeldzame 66 combo)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Dat was idd mijn reden op T kleiner te betten. Zag nu die FD en SD liggen maar das niet iets om me druk over te maken.

Hij is zeker in staat om met kleine azen naar SD te gaan, maar denk niet dat hij ze gaat blockbetten. Denk dat hij ze gewoon afcalled.
      Thx yoshiwa :)