Nl10 JJ

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik heb een kleine sample op BTN maar hij lijkt geen gekke dingen te doen.
      Er zijn een aantal deadblind posters en een limper dus ik zie BTN hier vrij wijd openen om de dead moneyz op te pakken.

Flop gaat hij vaak missen dus ik call. T lijkt hij op te geven. Ik bet river voor value. Kan wel toch?

$0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 8 players -

CO: $10.00
      BTN: $11.57
      SB: $11.22
      Hero (BB): $10.04
      UTG: $11.97
      UTG+1: $9.33
      MP1: $6.36
      MP2: $13.36

Pre Flop: ($0.15) Hero is BB with J :heart: J :diamond:
      UTG calls $0.10, 2 folds, MP2 checks, CO checks, BTN raises to $0.60, 1 fold, Hero calls $0.50, 3 folds

Flop: ($1.35) 8 :spade: K :spade: K :heart: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $1.20, Hero calls $1.20

Turn: ($3.75) 8 :diamond: (2 players)
      Hero checks, BTN checks

River: ($3.75) T :spade: (2 players)
      Hero bets $2, BTN calls $2

Final Pot: $7.75BTN mucks A :spade: T :diamond: Hero shows J :heart: J :diamond: Hero wins $7.60(Rake: $0.15)
  • 5 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      mijn probleem met deze hand is beetje je plan op de turn , wat doe je als hij nogmaals bet?
      want eens je ch-callt op de flop weet hij dat je geen K vast hebt .
      dus als hij beetje nadenkt weet hij dat je PP/draw hebt , en gaat hij heel veel second barrele omdat je dan al in de moeilijkheden komt .
      as played kan je idd valuebetten op de river , maar dan eig enkel tegen Ax , die voor de split gaan .
      als hij ooit raised kan je easy folden obv:)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Hmm je hebt gelijk over de turn. Ik moet daar dus zelf betten in het vervolg?

Ik zou op zo'n board trouwens wel opgeven op de turn als ik villain was. Is dat slecht? Als iemand flop called heeft hij vaak SD value en dan is het de vraag of ze folden met JJ op een 2e bet (hij rept ook niet veel).
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      de vraag is , fold jij hier ooit op 1bet met een PP?
      zonee , waarom cbet hij dan 1 keer met Ahi , als hij niks beter doet folden?
      dus als hij bet moet hij ofwel een hoger PP hebben dat value wil , ofwel een plan hebben om op verdere straten je te outplayen .
      hij blijkt nu weak te zijn en zonder een plan 1maal te cbetten , maar zie je waar ik heen wil ?:)
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lol ik zou hetzelfde als hem doen, maar je hebt helemaal gelijk.

Cbetten gaat vaak op de automatische piloot bij mij. Moet me dus altijd afvragen of beter gaat folden en zo nee gewoon niet cbetten (of een plan voor T hebben).
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      een cbet kan basicly 2 redenen hebben , nl valuebetten en bluffen
      en als je met Ahi aan het betten bent , en je weet dattie op de flop nooit een PP fold , en zijn range vnl pp zijn , dan moet je dus een turnplan hebben , want anders ben je geld aan het verbranden