AQo UTG

• BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG BadBeatFil ($4.17)
      UTG+1 libietis ($3.42)
      CO agjar ($1.62)
      BTN ko1in ($10.10) geen stats, slechts 14 handen
      SB suti89 ($4.62)
      BB ZJ500 ($4)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) BadBeatFil is UTG Q:spade: A:club:
      BadBeatFil raises to $0.16, 2 folds, ko1in calls $0.16, 2 folds

Flop: 8:spade: A:heart: 8:heart: ($0.38, 2 players)
      BadBeatFil bets $0.37, ko1in raises to $1.48, BadBeatFil goes all-in $3.64, ko1in calls $2.53

Ik zet hem niet op AK vermits ie slechts callt, noch op AA of KK, AT+ (misschien A7+) of ev. 77+. Heb eigenlijk alleen angst van 88 of A8. Vandaar mijn all-in. Te loose?

Turn: 8:club: ($8.40, 2 players, 1 all-in)

River: 7:club: ($8.40, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $8.40BadBeatFil showsQ:spade: A:club:
      ko1in shows8:diamond: K:diamond:

ko1in wins $7.98 (net +$3.81)
      BadBeatFil lost $4.17
  • 2 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Mja zen grote raisesizing zou me hier net laten vermoeden dat hij niet vr value raised, maar dat hij een draw heeft.

Tja ik kom hier ook niet weg van. maar ik call flop wel gwn en call dan any turn zen shove om zoveel mogelijk air in zen range te houden.

Even een vraag, zie je dit ook veel als bluff gebeuren op jou limiet? Want als mensen je hier op nl4 keer op keer 8x laten zien dan heeft het geen nut wat ik zeg en kan je de flop gwn folden.

Maar mijn punt is gwn dat hij niks repped door daar te raisen buiten een 8 en die daar raisen is bijzonder slecht omdat je zo goed als je hele range fold dan buiten AQ AJ AK. Je verlies dus enorm veel value van je trips door op zon board te raisen.
    • BadBeatFil
      BadBeatFil
      Bronze
      Je ziet toch regelmatig dat ze je niet geloven en hopen je weg te bluffen. Je ziet er zelfs verschillende die met een (semi)-bluf een all in callen. Ik heb reeds verschillende keren gezien dat er met 44 of 55 dergelijke play gebeurt.

Ik moet eerlijk zeggen dat AQ een van de handen is die mij het meest kosten. Je zal dit ook al in de postings gezien hebben. Zoals ik ook al eerder heb gezegd, probeer ik deze hand niet meer te overspelen.

Ik probeer meer en meer handranges te bepalen. En het is net door deze handrange te bepalen dat ik tot de slotsom kwam dat het mogelijk was dat hij een 8 had, maar dat die handen een klein gedeelte van de mogelijke range uitmaakten.

Zeker toen die 8 op de turn viel en ik mijn fh hitte, dacht ik minstens een split pot te hebben (op Partypoker laten ze immers de hand van de villains pas zien na de board en wist ik nog niet dat hij mij al lang beat had).

Thx & grtz, Fil