MSS NL4 / Poker770 - Top Pair

• EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Heren,

Omdat ik de hand niet kan converten bij Poker770 heb ik een printscreen gemaakt en geupload.

Deze hand heb ik denk ik te aggressief gespeeld.
      Wat deed ik volgens jullie verkeerd? [leermoment]

Ik speel als EddyHolanda by the way.

• 6 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik vind de hand redelijk goed gespeeld.

Je flopt top pair met een decent kicker en plaatst dus een 1/2 potbet op een droog board.

Turn raap je nog een FD op en je hebt nog steeds TP2ndKicker.

River zit imo het probleem. Ofwel shove je (want als je 70c bet, ben je sowieso comitted) ofwel check je om hem zijn blufs te laten betten.

Ikzelf zou gaan voor bet/bet/bet omdat sommigen kleine azen spelen en niet altijd 2pair of dergelijke hitten.
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Okay, bedankt.

Grotendeels bad luck, maar misschien had ik beter kunnen check/callen op de river.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ja, dat weet ik ook niet perfect, een hand judge (wat ik obv niet ben) zal hier wel een beter antwoord op kunnen geven.

Dit was nl gewoon mijn mening.. :)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EddyGonzales
      Okay, bedankt.

Grotendeels bad luck, maar misschien had ik beter kunnen check/callen op de river.
      Ik vind hem goed gespeeld... je WIL met zo'n hand in principe alles in het midden hebben liggen ... gewoon bad luck
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Eddy!

Als je geen manager programma gebruikt dan is het vrij lastig om de hand history te vinden alhoewel ik denk dat ik nog wel een converter voor je kan vinden which is
      http://www.talking-poker.com/hands/converter.aspx?format=ipoker

Je moet gewoon naar het mapje Poker770 gaan waar je de software hebt geïnstalleerd en dan de tafel in kwestie uploaden. Zodra je dit onder de knie hebt gaat het vrij vlot :)

Over de hand

Je hebt TPTK en als we kijken naar de SHC dan zien we dat we hier 3 straten valuebetten. Helaas heeft villain A5 maar als we bijvoorbeeld je equity berekenen versus A2-AQ dan loop je wel hard voor:

Board: A:heart: 9:diamond: 5:club:  7:club:  2:heart:
             Equity     Win     Tie
      UTG    31.87%  27.32%   4.55% { AQs-A8s, AQo-A2o }
      UTG+1  68.13%  63.58%   4.55% { AcQc }

Kortom: gewoon unlucky :( op korte termijn

Mvg,
      Gerv
    • EddyGonzales
      EddyGonzales
      Totaal
      Okay, bedankt voor de beoordeling. Unlucky hand.

De map heb ik gevonden en ik snap hoe ik de volgende keer een hand hier moet delen ;) Dat komt helemaal goed. TY