Hello All!

• xeTex
      xeTex
      Bronze
      Best forum leden,

Ook voor mij is de tijd aangebroken poker nu maar eens serieus te gaan benaderen.

Heb een lange tijd maar wat aan lopen klooien waardoor ik heel snel steeg met het geld maar nog sneller mijn winst weer verloor. Mijn grootste probleem was dus absoluut een goed bankrol management te hanteren. Heb nu het punt berijkt dat ik alles om wil gooien en mij per direct verplicht zo snel mogelijk alles bij te leren op het gebied van 18 mans sng's @ stars.

Ben vanaf begin augustus hard aan het werk gegaan met videos te kijken en artikelen te lezen. ik probeer er iedere dag in ieder geval 2 te kijken en als ik mijzelf goed kan concentreren meer. En dan ook alles echt te snappen van wat er verteld word.

Zit er tevens aan te denken een blog bij te houden hoe mijn spel vordert op de 3,5 sng's 18 mans toernooien. Denk dat dit erg motiverend is en een goed initiatief om mijn doelstellingen te halen. Dit zal echter wel de nodige tijd kosten om bij te houden dus weet dit nog niet zeker.

Als er nog tips zijn voor hetgeen ik wil doen of behalen zijn die zeker welkom! Ik beschik trouwens al over HM en SNG wizard en heb ook het programma voor push en fold van de site gehaald om te gaan oefenen.

Mvg

Robin
  • 1 antwoord