extra poker site laten tracken

• minstrel01
      minstrel01
      Bronze
      Hoihoi,

ik speel op het moment bij 770.. nu will ik een oude installatie bij Everest poker ook laten tracken.

hoe krijg ik dat voor elkaar? want de installatie van Everest poker is niet
      gelinked aan pokerstrategy.

alvast dank voor de replies,

groetjes
  • 3 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Als je reeds een account hebt bij Everest en dit account is niet aangemaakt via PokerStrategy.com dan kan je dit account helaas niet meer laten retracken.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Hey minstrel01,

Goed om te horen dat je graag StrategyPoints wil verdienen om gebruik te maken van alles wat wij aanbieden.

Helaas staan pokerrooms het meestal niet toe om mensen te retracken. Everest is helaas een van de pokerrooms die dit totaal niet toe staat.

Reden hiervoor is dat het tracken van een account eigenlijk betekent dat wij jou naar de pokerroom doorverwezen hebben. Wanneer wij dit doen krijgen wij van de pokerroom een vergoeding en krijgen wij informatie over hoeveel jij speelt, waardoor we jou StrategyPoints kunnen geven.

Wanneer wij jou echter niet naar de Pokerroom (in dit geval everest) doorverwezen hebben, kunnen wij deze informatie niet van de site ontvangen en kunnen we jou dus helaas geen StrategyPoints toekennen.

Wanneer je wel StrategyPoints wil verdienen kun je altijd op 770 poker blijven spelen. Ook kun je altijd gebruik maken van onze first deposit bonussen op een van onze andere partner rooms.

Edit: thanks, Pstrats! Je was me voor :D .
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ja maar jouw antwoord is uitgebreider en educatiever. Ik zeg dus gelijk spel :P