Lid voor 1 dag.....Hate Mansion 4 ever

• Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Wat een SHIT site zeg jeetje. Kan er niet over uit. Na al die wisselende commentaren over F*M dachten we omdat we toch nog een site via PS wilde aansluiten laten we Mansion proberen.
      Krijgen we gewoon niets extra's voor onze eerste deposit behalve de bonus via hier. Super slome support die een kwartier nodig heeft om een operator vrij te maken. Zal wel druk zijn ja op die support gek he. :D :evil: :D
      Moet ik ff in 1 dag van hem 25 punten halen om in aanmerking te komen voor een freeroll, alleen maar omdat ik aan het eind van de maand stort. Had ik morgen gestort dan mocht ik er de hele maand over doen. Dat is nog is BullShit.
  • 5 antwoorden
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Heerlijke site, meer vis dan in de zee :heart:

echter vervelende interface, slechte service en wat jij zegt tja,

maar wel veel vis :heart:
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Ja dat is waar, maar wat een crappy service
    • tigertijger
      tigertijger
      Bronze
      dus nu ga je op een andere site veder? of niet.
      het is wel een kloote site als ik het zo hoor. een vriend van mij zit er ook op maar die had geen problemen. ach fishes genoeg als ik het zo hoor dus makkelijk geld binnen hallen succes ermee.

o waarom ging je niet op pokerstars of party poker??
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Zit al op Titan en Poker stars via PS bevalt prima en Partypoker heb ik al en account niet via hier met nog paar$. Vonden we alleen minder prettig qwa keuzes in games.
      Over Mansion denk ik nog even na, misschien om een beetje extra te verdienen dat we nog even blijven plakken.
    • keesparov
      keesparov
      Bronze
      tjonge wat een gezeur, idd de interface van mansion is niet best maar na 1K handjes ben je er wel aan gewent. de online service is super: binnen 2 minuten antwoord.................en he belangrijkste: als je een beetje kan spelen is het een goudmijn!!!!