NL50 AQs OOP

• Fredjen
      Fredjen
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($24.50)
      Hero ($103)
      UTG ($57.92) (VPIP/PFR/AF: 19/14/inf) 94hands
      UTG+1 ($50)
      CO ($97.70)
      BTN ($50)

Dealt to Hero Q:heart: A:heart:

fold, UTG+1 raises to $1.50, fold, fold, fold, Hero calls $1

FLOP ($3.25) 8:diamond: 3:diamond: 9:diamond:

Hero checks, UTG+1 checks

TURN ($3.25) 8:diamond: 3:diamond: 9:diamond: Q:club:

Hero checks, UTG+1 checks

RIVER ($3.25) 8:diamond: 3:diamond: 9:diamond: Q:club: 5:heart:

Hero bets $2, UTG+1 folds

Hero shows Q:heart: A:heart:

Hero wins $3.09

Lijkt mij redelijk logische line. PF 3bet ik niet OOP (ook niet IP) omdat ik fold tegen 4 bet (tenzij maniac obv).
      Heb villain ook 4 keer ge3bet laatse 2 rounds.
      Turn donk ik niet omdat ik verwacht dat hij de Q vaak zal barrelen + denk niet dat donk turn goede move is bij zijn WTSD van 13.
      River donk ik omdat ik niet verwacht dat hij deze zal barrelen en mss nog called met een Ahigh of dergelijks...
  • 2 antwoorden
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      mmm ik denk niet dat villain zal beginnen met bluffen op die Q als hij die flop behind checkt. Je kan dus imo net zo goed zelf de turn betten en bepalen hoeveel value je uit deze hand haalt. Hij kan op de turn nog een soort van bluffcatch/float maken met een diamond of A high gutshot (ATd) die op de river altijd zal folden voor jou bet die 99% van de tijd een made hand is. Je hebt TPTK dus bet turn ook al heeft villain poep en als hij 44 heeft met 4d zou je ook betten als je dat wist het is het gewoon niet waard om de turn te slowplayen imo.
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Oorspronkelijk gepost door kalakaja
      mmm ik denk niet dat villain zal beginnen met bluffen op die Q als hij die flop behind checkt. Je kan dus imo net zo goed zelf de turn betten en bepalen hoeveel value je uit deze hand haalt. Hij kan op de turn nog een soort van bluffcatch/float maken met een diamond of A high gutshot (ATd) die op de river altijd zal folden voor jou bet die 99% van de tijd een made hand is. Je hebt TPTK dus bet turn ook al heeft villain poep en als hij 44 heeft met 4d zou je ook betten als je dat wist het is het gewoon niet waard om de turn te slowplayen imo.
      Dit eigenlijk, denk dat hij vrijwel nooit blufft en je moet gewoon betten voor value/protection imo.