Startkapitaal of niet?

• AukeM
      AukeM
      Bronze
      Hallo,

Ik keek net op mijn Everest account en tot mijn stomme verbazing staat er iets meer dan 50 dollar op mijn account. Hoe kan ik erachter komen of dat het startkapitaal is of niet? Bij Financial Transactions staat 'no transactions found'.
  • 7 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Auke,

Normaal gesproken zou dit niet het startkapitaal kunnen zijn omdat de overboeking daarvan nog niet gestart is, zoals uitgelegd in het ticket dat ik je gestuurd hebt.

Heb je zelf een storting gemaakt? kun je ook spelen met het geld, of is het een bonus die je eerst vrij moet spelen ?
    • AukeM
      AukeM
      Bronze
      Ik heb ooit wel eens op Everest gespeeld, maar ik kan in de transaction history niets terug vinden van een storting. Maar waarschijnlijk is er 50 dollar op blijven staan en ben ik het vergeten. Het is meer dan een jaar geleden dat ik op Everest gespeeld heb.

Maar goed, mooie meevaller dan en mss heb ik straks op 2 sites een startkapitaal ;-)
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik kan nog steeds zo lachen om het feit hoe weinig moeite mensen doen om het startkapitaal ook werkelijk te ontvangen... :f_cry:
    • AukeM
      AukeM
      Bronze
      Hoe bedoel je?
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Waar heb je het startkapitaal nou aangevraagd?

Als je dit bij Everest Poker hebt gedaan kan je het startkapitaal sowieso niet ontvangen.

- Je hebt de bonuscode van Pokerstrategy dan hoogstwaarschijnlijk niet gebruikt op je account aangezien je aangeeft dat je een jaar geleden ongeveer al hebt gespeeld op Everest Poker.
      - Multi accounting is niet toegestaan op Pokerstrategy en elke pokerroom.
      - Mocht het zo zijn dat je toch al een storting hebt gemaakt voor je het startkapitaal hebt ontvangen is het al niet meer mogelijk om het te ontvangen.

That's just out of the top of my head.

Aangezien het verzenden van het startkapitaal nog niet is gestart kan je eventueel een ticket maken om het alsnog op een andere pokerroom waar je nog geen account hebt te ontvangen.

Mocht ik de plank volledig mis slaan en heb je het startkapitaal op een andere pokerroom aangevraagd, vergeet dan maar wat ik gezegd heb.
    • AukeM
      AukeM
      Bronze
      Ik was op de hoogte van het feit dat ik geen startkapitaal kon aanvragen bij een site waar ik al een account had. Omdat ik niet weet waar die 50 dollar van Everest vandaan kwam, dacht ik dat het misschien het startkapitaal was. Omdat dit niet zo blijkt te zijn, heb ik gisteren een account aangemaakt op een andere site. Nu wordt het startkapitaal verwerkt, geloof ik. Het kan ff duren, omdat ik de quiz al lange tijd geleden heb gehaald.

Dus ik denk dat ik kan vergeten wat je gezegd hebt ;-)
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Hehe prima veel plezier en vooral succes met je startkapitaal. :)