Feedback: verbetering forum/users

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Een kleine tip voor de IT afdeling:
      Maak het mogelijk voor iedere gebruiker om een forumthread in te stellen als "Dit is mijn blog"
      Vervolgens kan er een knop op het forum toegevoegd worden om naar je blog te gaan (laatste pagina het liefst) en op de gebruikersprofielpagina ook een link. Als ik dan eens de blog van iemand anders wil opzoeken is ie erg makkelijk te vinden.

just my 2 cents.
  • 15 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Hoedinie,

Bedankt voor je suggestie. Het klinkt als een goed idee en ik zal het ook doorgeven. Alleen ben ik bang dat de implementatie ervan nog even kan duren. Onze IT is namelijk op het moment met een groot ander project bezig. Daardoor hebben ze op dit moment niet de resources om veel aan het forum te werken. X(

Voor je eigen blog zou je een snelkoppeling kunnen maken bij je favorieten. En gelukkig zetten veel mensen hun bloglink al in hun signature. Op je profielpagina kun je bij de 'over mezelf' sectie een link toevoegen in de beschrijving. Misschien dat dit een optie is?
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      zelf heb ik hem al in mijn forum header staan (ja ik weet het, script nerd) ging mij vooral om snel de blog van iemand anders te vinden.

Jullie IT afdeling moet eens Scrum gaan doen, zit een leuk onderdeel in: planning poker :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik voel een nieuwe PS-medewerker aankomen....

Niets voor jou? Werken bij PS?
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      voorlopig nog niet :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      zelf heb ik hem al in mijn forum header staan (ja ik weet het, script nerd) ging mij vooral om snel de blog van iemand anders te vinden.

Jullie IT afdeling moet eens Scrum gaan doen, zit een leuk onderdeel in: planning poker :D
      Yea, we werken hier alleen met agile project management.
      Momenteel zijn we bezig om echt alles te verbeteren, ipv een paar kleine dingen hier en daar. Bijna alle IT resources zitten daarop.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Wel leuk, zo'n project. Voor IT'ers als hoedinie en mijzelf (en vast nog meer hier) is dat erg interessant. Zouden we op de een of andere manier geen inkijkje kunnen krijgen in waar ze mee bezig zijn op het moment?
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Je kunt altijd op bezoek komen ;)
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo
      Deal! nu nog een vakantie plannen naar Gibraltar. kan nog wel een jaar of 5 duren... of mijn BR moet explosief stijgen.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Leo
      Zegt ie nu, nu de modtrip al is gestart en ik hier thuis zit :( ...

Maar volgende keer dan ;)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hmm..denk eigenlijk dat je in Hamburg moet zijn voor de meeste IT-dingen...maar Gib is veel gezelliger, dus gewoon hier naar toe komen. :)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      JAAAAAHHHHH nuwetenwehetwelhe!!!!!

:rage:

:D
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Je bent niet als enige thuis hoor David. ;)

Er komt evengoed nog wel een trip en dan moeten we gewoon wel mee. :D
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Is er al uitzicht op wanneer het forum weer gewoon werkt? Het is erg lastig dat steeds threads niet bij de nieuwe posts verschijnen. Dat werkt demotiverend voor het bijhouden van een blog.

Je krijgt dan toch snel het idee dat het minder gelezen wordt.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      Is er al uitzicht op wanneer het forum weer gewoon werkt? Het is erg lastig dat steeds threads niet bij de nieuwe posts verschijnen. Dat werkt demotiverend voor het bijhouden van een blog.

Eerlijk gezegd weet ik het niet. IT heeft al tig keer gezegd dat het gefixed is, maar iedere keer blijkt het niet zo te zijn. X(

Ik ben zelf ook maar de 'actieve threads' button ipv de 'new post' gaan gebruiken. Die werkt wel. Heb het intern sowieso maar weer eens gebumped.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Dit is inderdaad sick tiltend.

Schop die van de IT maar even aan het werk inderdaad Nordin.