NL10 - crying call/fold

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      888
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG heisenberg88 ($10.04)
      UTG+1 pwnzplaya ($4.03)
      CO Kluben930 ($10.11)
      BTN Farmarchist ($23.98)
      SB 1888_ ($11.70)
      BB Mymra ($2)

Pre-Flop: ($0.15, 6 players) Farmarchist is BTN Q:heart: A:club:
      3 folds, Farmarchist raises to $0.30, 1888_ raises to $0.50, 1 fold, Farmarchist calls $0.20

Flop: 5:heart: 6:spade: 3:heart: ($1.10, 2 players)
      1888_ bets $0.82, Farmarchist calls $0.82

Turn: Q:club: ($2.74, 2 players)
      1888_ bets $2.05, Farmarchist calls $2.05

River: 5:diamond: ($6.84, 2 players)
      1888_ bets $5.13, Farmarchist folds

Final Pot: $11.97

1888_ wins $11.63 (net +$3.13)

Farmarchist lost $3.37

Stats van villain: stats: 28/8 en 100%cbet

fold? Call? andere line?

Was wel een hard fold hoor^^
  • 5 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      de river is toch redelijk blank. als je de turn called, waarom dan de river niet?
      zelfde kan gezegd worden over de turn: waarom call je de flop? om te hitten. dan hit je de turn maximaal.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik vind het wel lastig hoor. Villain maakt een hele grote valuebet op de R en ik zie hem dat niet doen met minder dan een Q. Als hij een kleinere bet had gemaakt was het makkelijker. Als hij hier zo groot bet met 99-JJ ofzo is het wel raar want gecalled door slechter wordt hij niet. Dat hij T doorbet snap ik wel want hij zet jou waarschijnlijk op een draw. Ik denk dat hij met die river bet vaak QQ+ heeft. Speelt hij veel terug op steals/is hij erg agressief?

Ben heel benieuwd naar wat de judge vind.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      Ik vind het wel lastig hoor. Villain maakt een hele grote valuebet op de R en ik zie hem dat niet doen met minder dan een Q. Als hij een kleinere bet had gemaakt was het makkelijker. Als hij hier zo groot bet met 99-JJ ofzo is het wel raar want gecalled door slechter wordt hij niet. Dat hij T doorbet snap ik wel want hij zet jou waarschijnlijk op een draw. Ik denk dat hij met die river bet vaak QQ+ heeft. Speelt hij veel terug op steals/is hij erg agressief?

Ben heel benieuwd naar wat de judge vind.
      Het is maar een 90 handen sample.
    • ric0tjuh24
      ric0tjuh24
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      de river is toch redelijk blank. als je de turn called, waarom dan de river niet?
      zelfde kan gezegd worden over de turn: waarom call je de flop? om te hitten. dan hit je de turn maximaal.
      Dit, preflop3bet, bet flop, bet turn stevig door. Hier moet je weten hoe je staat. Als je hier besluit te callen dan denk je dat je voor staat en ga je broke op een blank river als deze. Als je hier denkt achter te staan maak je op de turn de fold ipv op de river. In principe weet je op de river namelijk evenveel over hem als dat je op de turn al weet. he means business.

Edit: Wat nou als hij de river gecheckt had, had je dan zelf gaan valuebetten?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is oké.

Flop is een fold, dat is alles wat er hier toe doet. Je hebt twee overcards als outs die niet eens clean zijn tegen AK of overpairs. Je ziet zelf dat je eigenlijk niet eens kan callen indien villain de turn en river barrelt, zelfs als je één van je outs hit.