PokerStars op Ipad2 of andere tablets

• m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Nu het gebruik van ipads, smartphones en tablets explosief groeit vraag ik me af of er bij pokerstrategy wellicht meer bekend is over een eventuele ontwikkeling van officiële apps door de grootste pokerroom ter wereld?

Ik bedoel dan niet de zogenoemde hijacks van pc's maar officiële apps?
  • 12 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Ik ken nog geen officiele app's hierover.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Nee dat klopt maar zijn die misschien in ontwikkeling of zo?
      Vooral van de grootste pokersite ter wereld verwacht je dat ze inspelen op de markt?
    • bembere
      bembere
      Bronze
      je kan het met teamviewer wel al spelen , maar dat is niet speciaal/officieel pokerstars ofzo
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bembere
      je kan het met teamviewer wel al spelen , maar dat is niet speciaal/officieel pokerstars ofzo
      Ja precies... maar probleem is dat je dan dus een pc nodig hebt en het een omweg is. Dan kun je net zo goed op je pc pokeren :P
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Vroeg ik mijzelf dus ook al af.

Toen FT ermee kwam dacht ik dat pokerstars niet achter kon blijven, kennelijk wel dus :(
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      volgens mij doen ze dat (nog) niet ivm veiligheid.

bij de ipad is het sowieso moeilijk, want dan zou apple het goed moeten keuren terwijl ze tegen "gokken"zijn op hun producten.

en op een adroid zou het gemakkelijk zijn om te kraken of in te breken. en dat is ook het laatste wat je zou willen als pokerspeler.

zelf ben ik opzoek geweest naar een tablet met windows, maar dit werkt ook niet geweldig lees ik overal....

denk dat we rustig moeten afwachten
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      ps als iemand goede ervaringen heeft met windows tablets dan hoor ik het graag
    • post36
      post36
      Bronze
      Windows voor tablets gaat pas vanaf windows 8 goed ondersteund worden. Daarnaast is scrollen door bv je bet-sizes ed zowel bij alle vormen van touchscreens erg moeizaam, laat staan MT.

Win 7 tablet icm met een muis is best goed te doen maar wat dan het voordeel is tov een laptopje kan je je dan ook afvragen.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik denk dat pokeren op een tablet het evengoed nooit helemaal gaat worden. Misschien wel als je 1-2 tafels speelt maar voor de meeste is volume erg belangrijk en dat ga je nooit halen op een tablet.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Zou anders graag kunnen 1-tafelen op mijn mobiel hoor.
      Scheelt veel verloren uren/geld @ trein e.d.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      idd , en met een rushlike interface kan je best wel wat handen erdoor rammen op een uur.
      om nog niet te spreken van een random man die in de zetel bij zen vrouwtje naar een of andere film moet meekijken om de huiselijke vree te bewaren , maar wel een tabletje mag bijhebben intussen , en half geconcentreerd wat knopjes zit te duwen ;)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Zynga Poker (dat spel die niemand van pokerstrategy echt zal doen omdat het speelgeld is) werkt ook perfect.

Lijkt mij dus niet onmogelijk om een goede client neer te zetten op een mobiel apparaat(je) voor echt geld.

Volume is inderdaad wel een probleem maar goed... als je pokert voor puur plezier (en dat doe je op een mobieltje of op een ipad) ga je toch niet als een debiel grinden denk ik?