William Hill poker

• Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      Ik heb een vraagje.

Ik heb vandaag 240 dollar uitbetaald op pokerstars, omdat ik op william hill poker wil gaan spelen.
      En wil me hele bankroll op william hill poker storten.
      Je krijgt daar 200% en omdat ik nog niet die 240 dollar heb gekregen was ik wel benieuwd hoe de site william hill poker is en heb ik alvast 20 dollar gestort.
      Maar ik dacht dat als ik nu die 20 dollar stort zonder die code van 200% stortingsbonus in te vullen ik gewoon lekker kan spelen voor die 20 dollar.
      Maar wat bleek die code hoefde je niet in te vullen en die 200% stortingsbonus kreeg je gewoon automatisch bij de eerste storting.
      Dat is dus zwaar klote voor mij haha.
      Maar ik wil dus echt perse die 200% stortingsbonus hebben van me overgebleven 220 dollar die ik nog wil gaan storten.
      Dus was me plan ik maak nog 1 account op me vaders naam en ga daar lekker verder grinden totdat ik die bonus heb uitgespeeld en stuur het daarna over naar mijn eigen account.
      En nu is mijn vraag: hier overtreed ik de regels niet he? dit mag gewoon neem ik aan.
      Maar nu komt het, ik wil die 220 dollar weer met mijn eigen rekening gaan storten en dit heb ik ook al op dat vorige account gedaan!
      Zou dit mogen? en zou ik hier geen problemen mee krijgen?
      En ik stuur ook een refer a friend na me pa, dan krijg ik ook 50 dollar extra p.p is dus 100 in totaal.
  • 4 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Officieel mag het niet. Je mag maar één account hebben wij William Hill en het is niet toegestaan te spelen op een account van iemand anders (zelfs niet op dat van een familielid.) De kans dat je gepakt wordt is natuurlijk erg klein, maar het is en blijft jouw eigen risico. Als je geld gaat storten vanaf dezelfde rekening als bij je eigen account kan dit trouwens wel als verdacht worden gezien.

Misschien kun je beter overwegen om een andere iPoker room te kiezen. Bijvoorbeeld 770Poker. Ook daar krijg je die bonus en de tegenstanders, etc. zijn toch allemaal hetzelfde aangezien je op hetzelfde netwerk speelt. Alleen via een andere skin.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Wat een slecht advies, op 770 Poker krijg je sowieso al niet normaal uitbetaald dus denk maar niet dat je kan gaan multi accounten want dan zie je je geld nooit meer terug.

Ik zou gwn lekker een andere room kiezen.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Het is dus een slecht advies omdat ik hem adviseer om niet te gaan multi-accounten (waar je het blijkbaar mee eens bent) omdat het niet mag en zeg dat hij bijvoorbeeld bij Poker770 kan gaan spelen. Ik zeg niet dat hij per se daar moet gaan spelen.

Gezien de vele negatieve reacties m.b.t. Poker770 van de laatste tijd zou ik er waarschijnlijk ook niet meer gaan spelen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Dus was me plan ik maak nog 1 account op me vaders naam en ga daar lekker verder grinden totdat ik die bonus heb uitgespeeld en stuur het daarna over naar mijn eigen account.
      En nu is mijn vraag: hier overtreed ik de regels niet he? dit mag gewoon neem ik aan.

En ik stuur ook een refer a friend na me pa, dan krijg ik ook 50 dollar extra p.p is dus 100 in totaal.

Sorry, had deze thread gemist. Maar uiteraard is het niet toegestaan om te multi-accounten, dit valt onder fraude. En ik raad dit dan ook ten zeerste af. De room kan je account en je fondsen bevriezen of zelfs innemen.

Wat Pstrats zegt over het spelen een andere room op het iPoker-netwerk klopt verder. Als je bijvoorbeeld op Titan Poker (ook met 200% bonus) een account aanmaakt, dan speel je tegen dezelfde spelers als wanneer je op William Hill of Poker770 speelt.