Push,fold of toch limpen

• Mookey
      Mookey
      Bronze
      Hoi,
      Bij deze hand twijfelde ik hoe ik deze moest spelen
      dus vandaar deze handpost

Bekende speler:
      Positie:
      Stack
      MP1:
      4090
      MP2:
      1950
      MP3:
      495
      CO:
      4155
      Hero:
      1990
      SB:
      4810
      BB:
      2510

SnG-MTT $ 3,00 (10 Spelers)
      100/200 No-Limit Hold'em (7 Spelers)
      Handreplayer voor deze hand: PokerStrategy.com Elephant 0.102.40520.2 by www.pokerstrategy.com

Preflop: Hero is BU met T :spade: , T :club:
      MP1 raiset met 200 naar 400, 3 folds, Hero callt, 2 folds

Flop: (1100) A :club: , 4 :spade: , 3 :spade: (2 Spelers)
      MP1 bet 550, Hero foldt

Final Pot: 1650

Groetjes Mookey
  • 4 antwoorden
    • gewoonlars
      gewoonlars
      Bronze
      Sowieso eigenlijk niet limpen, niet first in en ook niet achter iemand limpen met maar 10bb. Met een 10bb stack is het eigenlijk standaard push/folden dus zijn raise callen pre is eigenlijk ook uitgesloten.

Villain moet hier echt wel vrij tight zijn wil je hier TT gaan folden dus zou ik hier gewoon preflop shoven.
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
      Sowieso eigenlijk niet limpen, niet first in en ook niet achter iemand limpen met maar 10bb. Met een 10bb stack is het eigenlijk standaard push/folden dus zijn raise callen pre is eigenlijk ook uitgesloten.

Villain moet hier echt wel vrij tight zijn wil je hier TT gaan folden dus zou ik hier gewoon preflop shoven.
      Dit
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gewoonlars

Weer met lars eens. Wel goed dat je de hand post want dit zijn niet altijd easy repush spots.

Probeer eraan te denken dat je onder de 10bb vrijwel nooit een spot tegen komt dat je kan flatten.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi,

Het is al gezegd, maar met 10bb´s, en maar 1 raise voor je, zou ik niet gauw TT wegleggen. Ik duw dus gewoon preflop all in.

Raises callen is over het algemeen sowieso ook al een slecht idee in sng´s, vooral als je een kleine stack hebt (je hebt hier maar 10bb´s), dus dat kun je beter proberen in het geheel af te leren.

Na de flop is de hand onspeelbaar, we weten niks over de range van de tegenstander, en we hebben dus geen idee waar we staan. Ik kan dus niet zeggen wat hier verstandig is, want met 10bb's postflop spelen is onmogelijk, en zou dus sowieso puur gokken zijn voor me.