5.5r na rebuyfase AK

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      geen reads, 6 handen met de speler aan tafel. Ik was van plan op any heart de turn te gaan c/shoven, nu komt de Kh en denk ik dat betten beter is omdat ik value kan halen van Qx en QJ KJ. Op een shove ben ik uiteraard commited.
      River is slechtste kaart die kan komen imo. Alles heeft me nu beat en als ik shove called hij me niet met iets dat ik beat heb. Dus opteer ik vr c/f

Op een blank river ging ik vr c/c gaan. Makes sence? kans geven om te bluffen want denk niet dat er dan ng veel value zit in een bet.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $150(BB) Poker Stars
      SB ($16,311)
      BB ($5,400)
      UTG ($2,478)
      UTG+1 ($3,968)
      Hero ($5,307)
      MP1 ($16,495)
      CO ($9,153)
      BTN ($10,668)

Dealt to Hero K:spade: A:heart:

fold, fold, Hero raises to $370, fold, CO calls $370, fold, fold, fold

FLOP ($965) 2:club: T:heart: Q:heart:

Hero bets $450, CO calls $450

TURN ($1,865) 2:club: T:heart: Q:heart: K:heart:

Hero bets $900, CO calls $900

RIVER ($3,665) 2:club: T:heart: Q:heart: K:heart: 9:club:

Hero checks, CO bets $1,950, Hero folds

CO wins $3,665
  • 9 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Sizing op turn kan wel wat groter zodat ik river makkelijker kan shoven.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      ik check call of check push de turn denk ik. As played is het fine op de river
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik denk al dagen na over deze hand en heb nog altijd geen idee of je nou de turn moet betten of check/callen...
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      problem is dat als je de turn bet je je hand eigenlijk in een bluf veranderd en eigenlijk nooit bet voor value...

tis close though
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      problem is dat als je de turn bet je je hand eigenlijk in een bluf veranderd en eigenlijk nooit bet voor value...

tis close though
      wrm bet je nooit voor value? Qx? QJ? KJ? Mss nog een A10? AQ?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa

tis close though
      wrm bet je nooit voor value? Qx? QJ? KJ? Mss nog een A10? AQ?
      dat waren mijn thoughts

mr als ik andere line moet kiezen denk ik c/c want c/shove callen er toch enkel handen die jou beat hebben?
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ik check/call hier vaker dan dat ik hier bet voor value.
      Tuurlijk kun je value krijgen van handen die jij zegt, maar ze folden ook vaak genoeg als ze geen harten hebben, omdat dit board zo drawheavy is en alles hit zon een beetje. Bovendien wat doen we als hij raist? gooien we onze hele stack erin om ons flush te hitten want het lijkt me niet dat we voor staan? Ons hand doet het zo goed tegen meeste handen wanneer we niet betten. Laten we zeggen, we betten en river komt een blank. Wat doen we dan? Shoven? Dan krijgen we helemaal geen value meer van Qx handen etc als we checken checkt ie ook behind. Dus om die redenen vind ik check call > betten en natuurlijk beetje potcontrol en zijn mindere handen erin te laten:)
      laten we zeggen dat hij wel een hand heeft zoals Qx QJ KJ handen. Wij checken. hij checkt behind. River komt blank. Nu kunnen wij nog thin value bet maken en hij zal ons niet geloven waardoor hij dus wel callt met die handen.
      We krijgen dus value van dezelfde handen op de river als op de turn.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      Tuurlijk kun je value krijgen van handen die jij zegt, maar ze folden ook vaak genoeg als ze geen harten hebben, omdat dit board zo drawheavy is en alles hit zon een beetje. Bovendien wat doen we als hij raist? gooien we onze hele stack erin om ons flush te hitten want het lijkt me niet dat we voor staan? Ons hand doet het zo goed tegen meeste handen wanneer we niet betten. Laten we zeggen, we betten en river komt een blank. Wat doen we dan? Shoven? Dan krijgen we helemaal geen value meer van Qx handen etc als we checken checkt ie ook behind. Dus om die redenen vind ik check call > betten en natuurlijk beetje potcontrol en zijn mindere handen erin te laten:)
      laten we zeggen dat hij wel een hand heeft zoals Qx QJ KJ handen. Wij checken. hij checkt behind. River komt blank. Nu kunnen wij nog thin value bet maken en hij zal ons niet geloven waardoor hij dus wel callt met die handen.
      wheeeeeeeeee
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam