Enkele HEM STATS?

• Poefters
      Poefters
      Bronze
      Aangezien ik recentelijk ben overgestapt naar HEM probeer ik mijn HUD wat optimaler te krijgen...Ik heb hierbij de volgende vraag:

Heb je een stats die vb kan aantonen wat het raise % is van een bepaalde positie's als er al limpers waren, soort isolatiestats dus...Bij pt3 was dat Raise with prev. limpers

Heb je een stats voor min raises?
      Die is niet zo erg belangrijk maar vraag het mij gewoon af...

Voor de rest zag ik dat je de test in de popup kan aanpassen dmv \B (bold), \u (underline) en \i (italic) maar bestaat er zo niets om een specifieke stats in het kleur te zetten in jouw popup? Vb. om postflop de belangrijkere stats in het kleur te kunnen zetten om dan sneller overzicht te hebben...
  • 2 antwoorden
    • ZeteMKaa
      ZeteMKaa
      Bronze
      HUD Options -> Players Preferences

Hier kan je bepaalde onderdelen aan je hud toevoegen en bepaalde kleuren toewijzen.
      De lijst is echt enorm groot, dus succes ;)
    • Poefters
      Poefters
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ZeteMKaa
      HUD Options -> Players Preferences

Hier kan je bepaalde onderdelen aan je hud toevoegen en bepaalde kleuren toewijzen.
      De lijst is echt enorm groot, dus succes ;)
      Hey Thanks voor de reactie.
      Doch heb ik al een hem hud gefixed met kleurtjes enzo maar het lukt niet bepaald voor popups, volgens mij is het niet mogelijk via player preferences, daar veranderd je de texten alleen maar en niet de weergave van een stats...

verder heb ik idd de resem lijst stats overlopen maar vond niet specifiek eentje die raise whit prev limpers. Ik zag nu net wel in een vid dat er gelijk een default stats is die per posite call/raise aangaf in functie van de pot, een ongeopende pot, gelimpte pot, geraisde pot...Nu dat zou mss ter vervanging zijn van mijn stats die ik zoek maar vind hem nog niet terug...