nl30 QJs

• mrJera
      mrJera
      Bronze
      villain is een reg met redelijk normale stats. 22/16 afreq 30%. Heb hem nog niet spewy af zien stacken oid.

cbet flop: 68 cbet turn 25 (278hands)

Heb hem een keer op een Axx board zien c/fen
      f3bet is 50%

Als die hoog was had ik pre moeten 3betten?
      Hoe speel ik deze hand ?

Flop c/r ik om druk te kunnen zetten op zijn Ax en die vervolgens met een turn en eventueel river barrel te laten folden.

Turn slechte kaart, enige hand dat eventueel flop had gecalled is wss KXcc, vandaar c/f ik.

Ik heb echter twijfels bij de flopraise, hij zou hier alleen jammen met 2 pair / sets dus daar zou ik tegen moeten folden ?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.30(BB) Replayer
      Hero ($30)
      BB ($27.12)
      UTG ($25)
      UTG+1 ($39.23)
      CO ($35.83)
      BTN ($32.27)

Dealt to Hero Q:club: J:club:

fold, fold, fold, fold, BTN raises to $0.90, SB calls $0.50

FLOP ($1.50) A:club: J:diamond: 9:club:

Hero checks, BTN bets $1.1 Hero raises to $4 BTN calls

TURJN ($9.50) A:diamond:

Hero checks, BTN bets $7.4, hero folds
  • 2 antwoorden
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      Hij kan natuurlijk wel nog wat lagere fd's hebben en ook weak aces zou hij moeten kunnen folden? Dus moet k wel gewoon 3 barrels vuren hier
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      1) je kan dit board ook prima leaden

2) als je checkraised, dan zou ik bijna elke turn doorbetten, ook al is dit ongeveer de slechtste turn die kan komen. Villain kan zelf draws spelen, Jx etc. verder is het voordeel nog van hier betten dan (imo) Ax van villain bijna nooit gaat shoven en je dus nog de river te zien gaat krijgen, en je hebt nog wat equity + implieds als je hit. Maak het een sizing die niet te groot is, als villain hier Jx of draws heeft gaat hij waarschijnlijk toch folden, hoe groot je ook bet gezien reverse implieds en angst voor 3 barrel. Dus half pot of iets meer moet OK zijn.

3) 3 barrels vuren hier lijkt me vrij dodelijk, ik denk niet dat villain hier als je river checked een J in een bluff gaat veranderen of gaat bluffen met draws, dus kan je prima check/folden op de river als je mist gezien hij wss alleen Ax gaat uitbetten of beter, met een 3 barrel bereik je dus eigenlijk niks, je laat hem alleen dingen folden die je toch al beat hebt (en KJ misschien).