Strategie

• Chunkit050
      Chunkit050
      Bronze
      Hallo,

Mijn pokerstrategy acc is gekoppeld aan mijn ftp account maar ftp ligt er al een tijdje uit. En ik ben daarom dus ook al mijn punten kwijt geraakt en kan dus niet meer strategieen bekijken. Is er enige mogelijkheid dat jullie die strategieen voor me unlocken (ik was bij silver/gold)
  • 7 antwoorden
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Ghehe, dat zou iedereen wel willen die bij FTP getracked was;) . Dat wordt em dus niet.
    • Chunkit050
      Chunkit050
      Bronze
      waarom niet? ik wil alleen de strategieen lezen en ik was al bij silver en bijna bij gold. Ik hoef de punten niet hoor..
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Nee helaas :(
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chunkit050
      waarom niet? ik wil alleen de strategieen lezen en ik was al bij silver en bijna bij gold. Ik hoef de punten niet hoor..
      :facepalm:

Het heeft een reden dat je jezelf naar een hogere status moet werken.
      zo word je stapje bij stapje beter en ga je dus ook hoger spelen waardoor je meer punten krijgt en dus meer mag zien enz enz....
    • Chunkit050
      Chunkit050
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955

zo word je stapje bij stapje beter en ga je dus ook hoger spelen waardoor je meer punten krijgt en dus meer mag zien enz enz....
      Dat weet ik ook wel maar dat gaat moeilijk als ftp is afgesloten. Dus tot die tijd wil ik gewoon een paar strategieen lezen en ik speel op pokerstars
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PokerBen1955

Dat weet ik ook wel maar dat gaat moeilijk als ftp is afgesloten. Dus tot die tijd wil ik gewoon een paar strategieen lezen en ik speel op pokerstars
      Ik speel ook op pokerstars en ook mijn account is niet tracked maar je kunt bijv ook op 888poker de 8.80 gratis aanvragen via PS zodat je toch punten kun binnenhalen
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Chunkit050,

We kunnen die strategieën idd niet voor je unlocken. Maar zoals PokerBen al aangaf zou je wel een account op een andere room kunnen aanmaken en daar dan StrategyPoints op kunnen verdienen.

Op bijvoorbeeld 888Poker en Poker770 kun je nog gratis respectievelijk $8 en $7.70 krijgen om mee te pokeren. Meer informatie vind je via de links op deze pagina. Ook zou je er natuurlijk voor kunnen kiezen om een deposit op een andere room te maken en daar dan van een welkombonus te profiteren.