$/hr Elephant

• jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Klopt de $/hr van elephant wel? ik heb namelijk $3,21 winst(JACKPOT) en mijn $/hr is 0,20 dat zou betekenen dat ik 16 uur gespeeld heb op 1 dag ?( ?(

Ik heb hoogstens 5 uur gespeeld dus dit kan nooit waar zijn?
  • 3 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ik denk dat jij gekeken hebt naar de winst die je op 1 dag gemaakt hebt. Elephant neemt voor zover ik weet de $/h die je in totaal hebt gehaald. Het kan dus best zijn dat over alle dagen die jij ooit gespeeld hebt je 20cent per uur verdient.
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Ik denk dat jij gekeken hebt naar de winst die je op 1 dag gemaakt hebt. Elephant neemt voor zover ik weet de $/h die je in totaal hebt gehaald. Het kan dus best zijn dat over alle dagen die jij ooit gespeeld hebt je 20cent per uur verdient.
      Ik heb inderdaad gekeken naar de winst op 1 dag, maar er staat ook dat ik die dag 0,20/hr heb gehaald.

Maakt het trouwens uit of je meerdere tafels tegelijk opent want heb steeds 4 tafels openstaan.
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jajaja112
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Ik heb inderdaad gekeken naar de winst op 1 dag, maar er staat ook dat ik die dag 0,20/hr heb gehaald.

Maakt het trouwens uit of je meerdere tafels tegelijk opent want heb steeds 4 tafels openstaan.
      Dat hangt er van af. Als Elephant uit gaat van echt de gespeelde tijd dus je speelt in een uur bijvoorbeeld 10 games en je maakt daarmee $10 winst. Je Hourly is dan $10. Maar als hij zegt dat je 10x een uur gespeeld hebt is je hourly nog maar $1. Ik weet niet hoe het zit met elephant misschien dat iemand anders dat weet?