Iemand tips?

• Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Hoi, ik heb 1 TAF en die heeft voorlopig slechts $10 vrijgespeeld en is er naar mijn weten mee gestopt. iemand een idee hoe ik nog wat TAFers kan binnenhalen?? zou wel leuke BR boost kunnen zijn.
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Hij staat al heel lang op hetzelfde aantal punten? Je kent deze TAF niet persoonlijk? Ander kun je hem altijd even aanspreken en vragen hoe het gaat en eventueel wijzen op bijvoorbeeld het startkapitaal bij 888poker of Poker770.

Verder zijn er heel veel manieren om nieuwe leden te werven via je link. Ik zal er hier een paar noemen, maar er zullen vast nog veel meer leden met andere, betere en originele ideeën zijn
      • Mensen uit je directe omgeving? Familie, vrienden die misschien geinteresseerd zijn in poker?
      • Heb je een website/blog? Dan kun je daar een link plaatsen
      • Speel je andere games? Misschien zijn daar mensen ook interested in poker
      • Ben je actief in andere (non poker) communities? Plaats daar je link (als het mag volgens de regels daar)
      • Facebook / Twitter / andere social media
      • Playmoney tafels (let op niet in de chat links spammen, dat mag vaak niet)
      • Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's
      • Skype / msn contacten
      • Hang briefjes op het prikbord bij je lokale supermarkt
      • Be creative :s_cool: . Het is zeker de moeite om er even goed over na te denken wat de mogelijkheden zijn, je kunt namelijk inderdaad een mooi bedrag verdienen, wanneer je een goede manier vindt.
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's

hoe moet ik dit doen aub :D

Grtzzzzzz el.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elsifonio
      Heb je een youtube channel? Zet je link bij de video's

hoe moet ik dit doen aub :D

Grtzzzzzz el.
      Hey elsifonio,

Je zou de link gewoon in de beschrijving van een filmpje of in je profiel kunnen zetten. Ik weet niet of dat is wat je bedoelde?