Nl10 Jj

• EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      17 handen op villain maar ziet er fishy uit. Ik hit mijn set maar board is erg drawy. Mijn flop raise had richting potsized kunnen zijn voor protection maar wilde hem zijn midpairs en kleine koningen niet laten folden.
      Op de T is mijn raise veels te klein, ik zie dit nu pas. Moet groter voor value.
      Reden dat ik deze hand post is omdat ik R behind check. Had iemand hier nog gevaluebet? Alles komt aan maar aan de andere kant is zijn line super weak.

Paar handen later heb ik hem gelukkig gestacked maar had meer value uit deze hand moeten halen :evil:

$0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 9 players -

CO: $9.96
      Hero (BTN): $10.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with J :spade: J :diamond:
      5 folds, CO calls $0.10, Hero raises to $0.50, 2 folds, CO calls $0.40

Flop: ($1.15) J :club: K :club: T :diamond: (2 players)
      CO bets $0.50, Hero raises to $1.50, CO calls $1

Turn: ($4.15) 8 :club: (2 players)
      CO bets $0.50, Hero raises to $2, CO calls $1.50

River: ($8.15) Q :diamond: (2 players)
      CO checks, Hero checks
      Final Pot: $8.15CO shows Q :spade: T :heart: Hero shows J :spade: J :diamond: Hero wins $7.75(Rake: $0.40)
  • 1 antwoord
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EevQQ
      17 handen op villain maar ziet er fishy uit. Ik hit mijn set maar board is erg drawy. Mijn flop raise had richting potsized kunnen zijn voor protection maar wilde hem zijn midpairs en kleine koningen niet laten folden.
      Als je dit terugleest dan weet je zelf ook dat je hier de fout in gaat. Helemaal een vis gaat deze handen toch niet folden, ongeacht je sizing. Je moet hier gewoon protecten en de pot zodanig opbouwen dat je all-in kan komen.

Ik zou hier zelfs iets over potsized raisen naar $3,- zodat je op de turn kan shoven.

Nu bescherm je jouw hand totaal niet en geef je villain elke keer perfecte odds om je te outdrawen. Daarnaast heb je veel te weinig value uit je hand gehaald op deze manier. Mensen "niet uit de pot willen drukken" zorgt heel vaak voor een averechts effect. Gewoon knallen met zo'n hand. :)