Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 AQo treft TPTK tegen maniac

• Sol4r
      Sol4r
      Silver
      MP1 = 68/29/34 en liet al wat verschrikkelijk slechte kaarten op de showdown zien.

Ik hit hier TPTK op de F en de maniac gaat AI.
      Gewoon callen toch?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($5.32)
      UTG+1 ($3.50)
      MP1 ($6.31)
      MP2 ($17.25)
      Sol4r (CO) ($10.92)
      BTN ($2.66)
      SB ($6.29)
      BB ($10)

Pre-Flop: ($0.25, 8 players) Sol4r is CO A :diamond: Q :spade:
      [UTG+1 posts $0.10]
      1 fold, UTG+1 raises to $0.20, MP1 raises to $0.30, 1 fold, Sol4r raises to $1.25, 3 folds, UTG+1 calls $1.05, MP1 calls $0.95

Flop: 4 :club: 2 :spade: Q :heart: ($3.90, 3 players)
      UTG+1 checks, MP1 goes all-in $5.06,
      Sol4r calls $5.06, UTG+1 folds

Turn: J :heart: ($14.02, 2 players, 1 all-in)

River: J :spade: ($14.02, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $14.02
      Sol4r shows TWO_PAIR QUEEN, JACK
      A :diamond: Q :spade:
      MP1 shows THREE_OF_A_KIND JACK
      J :diamond: 10 :spade:

MP1 wins $13.09 (net +$6.78)

Sol4r lost $6.31
      UTG+1 lost $1.25
  • 6 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Insta-call :P

Damn wat een suckout...
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Duidelijk call tegen dit soort gespuis!
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Moet voor het bepalen van call/fold niet ook de speelwijze van UTG+1 eerst nog worden meegenomen?
    • Sol4r
      Sol4r
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Moet voor het bepalen van call/fold niet ook de speelwijze van UTG+1 eerst nog worden meegenomen?
      Jazeker.
      Hij is dan wel erg short stacked, maar zijn fold of call heeft zeker invloed.
      Ik heb de stats van hem even niet bij de hand, maar was volgens mij ging hij net aan tafel zitten. (Zette een dead blind)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik vind 'm prima gespeeld. De shortstack vis die een deadblind post en vervolgens minraist neem ik niet al te serieus, net als de min3-bet van een maniac die uberloose speelt. Met AQo loop je flink voor op beide ranges en tegen beide spelers kan je hier dus profitabel 4-betten voor value omdat ze met slechter kunnen callen of shoven.

De flop is een droomflop voor je hand en met TPTK ga je hier nooit kunnen folden tegen beide spelers. Snapcall and it's not even close. :)

Orodin: nee. Deadblind, shortstack, callen van een cold4-bet...duidelijke vis imo. Als je hier voor value 4-bet pre-flop dan kan je hier never nooit niet TPTK folden tegen iemand die al 1/3e van zijn stack er pre-flop in heeft zitten.

Sol4r: pas op dat je niet alleen verliezende handen post. Als je het resultaat van de hand ziet dan weet je toch dat je 'm prima hebt gespeeld? Het is altijd goed om een hand te laten beoordelen, maar je kan ook heel veel leaks hebben in je winnende handen (te weinig value, slechte protectie, verkeerde lines, enzovoort). Let er in ieder geval op. ;)
    • Sol4r
      Sol4r
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

Sol4r: pas op dat je niet alleen verliezende handen post. Als je het resultaat van de hand ziet dan weet je toch dat je 'm prima hebt gespeeld? Het is altijd goed om een hand te laten beoordelen, maar je kan ook heel veel leaks hebben in je winnende handen (te weinig value, slechte protectie, verkeerde lines, enzovoort). Let er in ieder geval op. ;)
      Ja, ik weet het.
      Ben altijd eerder geneigd om verliezende handen te laten reviewen dan winnende.
      Ik zal wat kritischer naar mijn winnende handen kijken en wat meer posten.
      Ik had overigens ook wel een winnend handje uit die sessie gepost hoor :)