trubo mtt KK

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik kan pre wel shoven, maar er zat ng fish achter me die graag hun stack shovden. Wat doe ik op flop?In hu pot ging ik swso shoven. 3way denk ik eig dat een fold niet fout is op zon kleine cbet?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $16,000(BB) Poker Stars
      SB ($153,823)
      BB ($149,636)
      UTG ($194,607)
      UTG+1 ($250,280)
      UTG+2 ($127,936)
      MP1 ($174,930)
      MP2 ($393,374)
      Hero ($381,720)
      BTN ($211,555)

Dealt to Hero K:spade: K:club:

UTG raises to $32,000, fold, fold, fold, fold, Hero calls $32,000, fold, SB calls $24,000, fold

FLOP ($126,400) A:heart: T:club: 2:spade:

SB checks, UTG bets $48,000, Hero raises to $348,120 (AI), SB folds, UTG calls $113,007 (AI)

TURN ($448,414) A:heart: T:club: 2:spade: 3:club:

RIVER ($448,414) A:heart: T:club: 2:spade: 3:club: Q:spade:

Hero shows K:spade: K:club:
      (Pre 71%, Flop 9.2%, Turn 4.5%)

UTG shows A:club: J:diamond:
      (Pre 29%, Flop 90.8%, Turn 95.5%)

UTG wins $448,414
  • 12 antwoorden
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Zou dit alsnog liever 3betten / jammen preflop gezien stacksize van UTG (en het feit dat hij eigenlijk nooit mag raisefolden).

Flop fold ik in ieder geval, denk niet dat je hier ooit nog goed zit tegen 2 spelers & je verandert nu je hand basically in een bluf die nooit werkt (je krijgt geen value uit minder en Ax fold nooit)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Zou dit alsnog liever 3betten / jammen preflop gezien stacksize van UTG (en het feit dat hij eigenlijk nooit mag raisefolden).

Flop fold ik in ieder geval, denk niet dat je hier ooit nog goed zit tegen 2 spelers & je verandert nu je hand basically in een bluf die nooit werkt (je krijgt geen value uit minder en Ax fold nooit)

postflop ben ik uiteraard akkoord dat ik ze echt slecht heb gespeeld:D .

Preflop wist ik dat hij zelden zou folden. Maar door de fish achter mij die kan shoven dacht ik dat ik mss wel 2 players ai zou kunnen krijgen omdat or prob niet meer fold als bu sb of bb shoved en die deden dit graag want had sb en bb het al eens zien doen.

Dus dan weet ik niet goed waar je het meeste value uit krijgt. door preflop te shoven en bu sb en bb te laten folden of flatten en hun de optie geven te shoven. Hangt er vanaf met de frequency waarmee je denkt dat ze shoven? Of gwn altijd standaard line nemen en 3bet broke?
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Als jij reads hebt dat een van de blinds vaak erover zal shoven, en ze hebben hier idd beide ideale stack voor, kun je hem op zich wel flatten. Al vind ik min raises flatten altijd wel beetje link. Pushen lijkt me nooit verkeerd met deze stacksizes.

Maar als je dan voor de flat gaat, weet je natuurlijk het risico, en zul je moeten folden op flop. Zoals Bart ook zegt, je zet nu je KK om in een bluf, lijkt me nooit goed.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Dus dan weet ik niet goed waar je het meeste value uit krijgt. door preflop te shoven en bu sb en bb te laten folden of flatten en hun de optie geven te shoven. Hangt er vanaf met de frequency waarmee je denkt dat ze shoven? Of gwn altijd standaard line nemen en 3bet broke?
      Dit is natuurlijk uit te rekenen maar ik schat dat als je bijna zeker bent dat hij callt je preflop altijd All In moet. Het word denkik te moeilijk om hem postflop nog All In te krijgen.

Uiteraard een heel lelijke flop.
      Volgens mij is callen de beste optie closely followed by folden.
      Raisen slaat natuurlijk helemaal nergens op...

Ik denk als ik flop call dat ik turn heel vaak opgeef.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Dit is natuurlijk uit te rekenen maar ik schat dat als je bijna zeker bent dat hij callt je preflop altijd All In moet. Het word denkik te moeilijk om hem postflop nog All In te krijgen.

Uiteraard een heel lelijke flop.
      Volgens mij is callen de beste optie closely followed by folden.
      Raisen slaat natuurlijk helemaal nergens op...

Ik denk als ik flop call dat ik turn heel vaak opgeef.
      dus fold je de flop imo:P
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      as told men play is vrij horrible:) .

mr ik betwijfel gwn of utg in een 3 way pot iets minder als tp gaat cbetten.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      as told men play is vrij horrible:) .

mr ik betwijfel gwn of utg in een 3 way pot iets minder als tp gaat cbetten.
      Niet vaak maar je hoeft ook niet vaak goed te zitten.
      Heb ook wel 0 info over villain natuurlijk. Weet zelfs niet welke stake het is en weet uberhaupt niet hoe mensen spelen in turbos.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik had er ook geen info op, zat net aan de tafel. mr het is een 1 dollar rebuy turbo
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      moet je maar niet zo hebberig zijn he :P gelijk 3x stack willen verdubbelen hahahahah
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik had er ook geen info op, zat net aan de tafel. mr het is een 1 dollar rebuy turbo
      Mja folden is fine.
      Callen kan best profitable zijn als ie af en toe nog een stab neemt want denk niet dat ie gaat barrelen maar really.. in een $1 zit in zowat elke hand wel een +EV spot dusja...
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Als jij reads hebt dat een van de blinds vaak erover zal shoven, en ze hebben hier idd beide ideale stack voor, kun je hem op zich wel flatten. Al vind ik min raises flatten altijd wel beetje link. Pushen lijkt me nooit verkeerd met deze stacksizes.

Maar als je dan voor de flat gaat, weet je natuurlijk het risico, en zul je moeten folden op flop. Zoals Bart ook zegt, je zet nu je KK om in een bluf, lijkt me nooit goed.
      Hoezo zijn het de perfecte stacksizes? Op utg heb je als rejammer/3bettor bijna geen fe meer toch?
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Heb je helemaal gelijk in Bart, als reshover kun je idd niet echt op FE rekenen tegen een UTG raiser met die stack. Maar tis wel een 1$ r/a he, daar zie je ze nog met 7 BB raise/folden enzo. Meeste van die clowns weten niet eens wat FE is.