[AFGEROND] Backdeal Copy - 125 $1,5 45 mans turbo

• Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Goedeavond

Wat ga je spelen?

125x $1,5 45mans turbo

Wat zijn de totale kosten?

$187,5

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

Ik verkoop 50% - $93,75.
      Liefst in veelvouden van 3,75$ - 2% (vd totale backing)

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Ik zit momenteel met herexamens tot 5 september. Dus ik denk dat 125 games spelen zo'n 8-tal sessies is (~12-tablen). Dus ik weet niet hoevaak ik zal moeten leren. Maar als extremis zal ik 08/09 als einddatum zetten. Normaal wel eerder.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

1:1.
      Ik betaal terug op stars.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Enkel op PokerStars overboeken naar Copymeistrr.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Graphjes etc zullen wel niet zo interessant zijn denk ik? Denk dat meesten me wel kennen en weten dat ik wel wat kan pokeren, maar om de een of andere reden altijd laag blijf hangen (mss toch slecht?). Ik wil graag eens de 45-mans turbo uittesten, maar wil wat risico's dekken door te laten backen.

Indien je nog info wil, stel ze gerust.

Wie eerst komt, eerst maalt.
      Als je al wil doorsturen, be my guest, zal ik sneller kunnen spelen. Maar kijk wel eerst of backdeal nog niet vol is, zodat ik geen 20 mensen moet terugbetalen.

Ik kijk morgenmiddag weer hier, dus niet ongerust zijn als ik niet zend..

:)

Arjon - 20%
      Kokkie1975 - 10%
      Onzin84 - 10%
      Venom313 - 10%
  • 56 antwoorden