even voorstellen

• dennisberg82
      dennisberg82
      Bronze
      Hoi!
      Ik speel inmiddels al een paar jaar online en life poker. De laatste paar maanden ging het echter niet echt lekker meer..... Hierdoor heb ik besloten even wat afstand van het poker te nemen. Na een paar maanden alleen af en toe met wat vrienden te spelen ontdekte ik deze side. Zonder een artikel te lezen was ik geslaagd voor de test, m'n basis is gelukkig ok :) Nu wil ik weer vanaf het laagste niveau beginnen (misschien wel op meerdere tafels tegelijk spelen) en weer rustig aan opbouwen. Voorheen speelde ik online op de 0.25 - 0.50 tafels, dus is wel ff een stap terug. Maar ja, soms moet je een stap terug om vooruit te komen :)
      Succes allemaal en hopelijk tot in de forums, community of wellicht aan tafel!!!

Gr. Dennis
  • 3 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      welkom dennis,

De is hier in oa de strategie en video sectie meer dan genoeg informatie om je spel te verbeteren.
      verder is het ook aan te raden om lastige handjes in het handbeoordelings forum te posten.

Op welke site heb je het startkapitaal laten storten ?

succes aan de tafels :)
    • dennisberg82
      dennisberg82
      Bronze
      dank je!

ik heb voor partypoker gekozen....
      binnen nu en 48 zou het startkapitaal daar op m'n account moeten staan..

ik heb idd al het een en ander van de strategien gelezen en ook al staat er heel veel al in boeken die ik heb gelezen, de voorbeelden ed zij wel erg duidelijk!!! verder wil ik ook software installeren om handen te analiseren en ze meteen makkelijk kan posten hier...

zo hoop ik een einde te maken aan een slechte periode van een paar maanden :)
    • jajaja112
      jajaja112
      Bronze
      Welkom welkom :D

Partypoker is een leuke site om te spelen met veel fish :D Een stap terug is een goede manier om je spel te verbeteren. Dit heb ik zelf ook ondervonden.