PartyPoker past rake-structuur aan

• Orodin
      Orodin
      Bronze
      In [url=http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/PartyPoker-past-rake-structuur-aan_50575/]dit nieuwsbericht[/URL] lees je alle informatie over de wijzigingen die PartyPoker aanbrengt in het berekenen en verdelen van de rake.

Wat vind jij van deze aanpassingen?
  • 7 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Klinkt mij als een poging meer geld in de pot te krijgen. En meer geld = meer rake = meer winst voor PartyPoker. Ik vraag me overigens af of het een heel groot verschil gaat maken. De spelers die de meeste rake genereren zijn over het algemeen toch de veel spelende, iets meer nadenkende types en profs. Kan me niet voorstellen dat die zich laten leiden door rake als het gaat om betsizing, etc.

Minder rake op de SnG's is natuurlijk altijd goed :s_biggrin:
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Minder rake op de micro SnG's #hoera :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Klinkt mij als een poging meer geld in de pot te krijgen. En meer geld = meer rake = meer winst voor PartyPoker.
      Ga alsjeblieft nooit slechte plays maken of meer geld in de pot stoppen, om op die manier meer "rake back" te krijgen. :s_biggrin:
      Je betaalt hierdoor immers ook meer rake (waar je dan een klein % van terug krijgt).

De spelers die heel veel spelen en meerdere tafels tegelijk spelen, zullen over het algemeen juist iets minder handen spelen en dus ook minder vaak betrokken zijn in de pot.

Meer actieve fish bij PartyPoker
      Dit zou juist voor de slechtere spelers weer aantrekkelijk moeten zijn. Zij spelen namelijk vaak te veel handen en spelen daarmee te grote potten. Nu krijgen ze daarvan ook hun eigenlijke aandeel terug.

Hierdoor krijgen ze meer "rake back" en zullen ze langer actief blijven -> wat uiteindelijk dan weer voor de grote spelers van voordeel is. Zij krijgen nu immers wel minder rakeback, maar wel meer spelers om tegen te spelen.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Hatelijk, dat alle sites naar weighted-contributed rake overstappen.
    • MVS22
      MVS22
      Bronze
      Misschien kunnen ze ook gelijk de hoogte van de partypoints per $rake aanpassen!
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DukeFreedom
      Hatelijk, dat alle sites naar weighted-contributed rake overstappen.
      Want? Is toch veel eerlijker?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Eerlijk is als het verband houdt met de rake die men betaalt. De sites doen dit vooral omdat ze er veel geld mee kunnen besparen ivm het loyalty systeem. Vis spelen loose en winnende spelers niet.