[AFGEROND] Backdeal Tox - 200x$1.50 45mans Turbo's

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Hey allemaal,

Sinds ik niet meer op FTP mijn RoD's kan spelen heb ik niet echt een maingame meer. Dit vind ik heel jammer omdat als ik een maingame heb en me hierin verdiep ik aardig winstegevend kan spelen. Heb bijvoorbeeld met de RoD's al zeker $1500 binnen gesleept

Omdat ik niet echt meer een maingame heb zit ik teveel verschillende dingen te proberen en focus ik me niet echt meer op 1 soort game. Waardoor ik ook slechter aan het spelen ben.

Dit wil ik weer veranderen en wil weer een maingame hebben. En op advies van een bekende mede strateeg ;) heb ik besloten om de 45 mans turbo's een gooi te geven.

Tevens ben ik ook met mijn step challenge nog bezig en hiervoor heb ik een aardig stuk van mijn BRM opgeofferd. Daarom doe ik deze backdeal om me een beetje voor de kosten in te dekken. En als ik d.m.v. een backdeal speel zal ik ook meer mijn A-game spelen (hopelijk)

Wat ga je spelen?
      200x 45-mans Turbo SnG's op PokerStars, ieder met een buy-in van $1.50

Wat zijn de totale kosten?
      200*$1.50 = $300,-

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)
      Ik zou graag 50% willen verkopen in "pakketjes van 5% en 10%", uiteraard mag je er meerdere kopen.
      5% kost $15
      10% kost $30

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Zodra de backing rond is ga ik van start. Hoeveel ik er per avond kan spelen weet ik nog niet zeker. Ligt eraan wat ik fijn vindt qua aantal open tafels die ik speel. Maar ik verwacht het zeker wel binnen 2-3 weken afgerond te hebben. In het weekend kan ik er bijvoorbeeld veel meer spelen.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Direct na de backdeal betaal ik het weer uit.
      Elk pakket van 5%, levert ook 5% van het gewonnen geld op.
      Elk pakket van 10%, levert ook 10% van het gewonnen geld op.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken naar
      Pokerstars: Toxicgod

Uitbetalen zal ik natuurlijk ook doen op Pokerstars.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Helaas heb ik geen actuele grafiekjes. PT3 werkt niet echt mee.
      Probeer eens Steps te spelen en dan nog je grafiekjes bekijken :D Domme PT3 ziet winsten ook als verlies met de Steps :D

Kan desnoods via Skype wel wat oudere sturen.

Alle belangrijke handjes of handjes waar ik mee twijfel die zal ik hier posten. Tevens zit ik op skype elke avond en in de MTT discussie groep. Dus hopelijk kan ik daar wat advies vandaan halen ;)

Overzicht stand van zaken:

Totaal te koop 50% [COLOR=darkblue][U][B](Verkocht)[/b][/U][/COLOR]

• Samni: 10% ontvangen
      • kokkie1975: 10% ontvangen
      • 20Shocker88: 5% ontvangen
      • JinEX: 5% ontvangen
      • Arjon: 10% ontvangen
      • Shenno: 10% ontvangen

Gespeelde Games: 100
      Betaalde inleg: $150.00
      Gewonnen bedrag: $167.40
      Winst / Verlies: $17.40