[Voorstellen] Ybza

• Ybza
      Ybza
      Bronze
      Hee allemaal,

Hierbij mijn voorstel topic. Zoals je links kunt zien zit ik al sinds 2008 bij pokerstrategy, dat wordt nader uitgelegd :)
      Ik ben dave, 20 jarige student uit het noorden. mn nickname Ybza, tsja dat was gewoon een random toetsenbord bash :p

Ik ben met poker in aanraking gekomen toen het een paar jaar geleden op tv was. Toen bij vrienden thuis wat wezen drinken en toen gingen we pokeren, ik snapte er geen drol van en deed altijd maar wat haha.

Toen ik het spel wilde leren begrijpen ben ik op zoek gegaan via google en begon ik te spelen op een pokersite, weet niet meer welke want dat is inmiddels al een poos geleden. ik begon met playchips en toen ging ik voor de lol eens een 10tje storten, natuurlijk was dit binnen een dag weer op, en zo ging het de eerste tijd een beetje door, totdat ik door kreeg dat het me een beetje veel geld ging kosten.

Na een hoop lezen op internet begon ik het spelletje te begrijpen en uiteindelijk ben ik bij pokerstrategy beland voor mijn startkapitaal + de benodigde poker strategie.

Zo stom als ik ben hield ik me vaak niet aan het BRM, of juist in het begin wel en als ik het zat was ging ik gewoon mn hele roll er doorheen jagen.

Dit is allemaal een hele poos geleden gebeurt. Ik keek altijd mee op het forum maar postte vrijwel niets. Nu in deze zomervakantie had ik 25$ gestort en toen was ik 2x 2e geworden in de $2.50 180 man op stars.
      Toen na een beetje grinden weer afgezakt naar 70.

Op dat moment besloot ik voor mezelf om me meer op poker te richten en me te houden aan BRM, nu heb ik op stars uitgecashed en 70$ gestort op William Hill om daar de $1 Double Up te grinden. Heb daar nu 42 games gespeeld dus kan er nog niet echt een oordeel over geven maar we gaan zien wat de toekomst brengt!

Vragen zijn welkom!
      Oh en ik speel onder de naam FreshenUp170 op zowel stars als op WH

Gr,

Dave
  • 4 antwoorden