nl10 AQo

• NickB1604
      NickB1604
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

€0.05/€0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      4.92
      10.51
      11.68
      9.90
      9.06
      10.36
      10.30
      3.85

Preflop: Hero is BU with Q, A.
      UTG2 folds, MP1 raises to €0.30, 3 folds, Hero raises to €0.90, 2 folds, MP1 calls €0.60.

Flop: (€1.95) 6, Q, 3 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets €1.11, MP1 calls €1.11.

Turn: (€4.17) 2 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets €2.38, MP1 calls €2.38.

River: (€8.93) 6 (2 players)
      MP1 bets €5.91, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $8.93.

is de fold op de river hier goed of had ik hier moeten callen

villian speelt 38/6
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Eigenlijk stel ik al mijn vragen bij je 3bet preflop. Villain is wel een fish, maar hij raist maar 6% (vanuit MP1 zal dat ook ongeveer zoiets zijn). Ik weet niet of je dan nog vaak calls krijgt van slechtere handen.

De c-bet op de flop is wel ok, aangezien handen zoals TT/JJ nog wel een keer callen.

Op de turn ...aan de ene kant zou ik zeggen...bet groter for protection, maar hij zal daar niet vaak een straight draw of een FD hebben. Jij hebt al de Q :club: , dus dan moet hij A :club: K :club: hebben die hij waarschijnlijk zou folden tegen een c-bet. (ik weet niet wat zijn fold to c-bet is...).

Ik denk dat je hier ook wel behind kan checken voor pot control aangezien je volgens mij niet veel value zal krijgen van andere handen.

De river is imo ook een fold. Ik zie hem een hand zoals KQ of zo niet zo spelen, als die überhaupt al in zijn calling range zit.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Eigenlijk stel ik al mijn vragen bij je 3bet preflop. Villain is wel een fish, maar hij raist maar 6% (vanuit MP1 zal dat ook ongeveer zoiets zijn). Ik weet niet of je dan nog vaak calls krijgt van slechtere handen.

De c-bet op de flop is wel ok, aangezien handen zoals TT/JJ nog wel een keer callen.

Op de turn ...aan de ene kant zou ik zeggen...bet groter for protection, maar hij zal daar niet vaak een straight draw of een FD hebben. Jij hebt al de Q :club: , dus dan moet hij A :club: K :club: hebben die hij waarschijnlijk zou folden tegen een c-bet. (ik weet niet wat zijn fold to c-bet is...).

Ik denk dat je hier ook wel behind kan checken voor pot control aangezien je volgens mij niet veel value zal krijgen van andere handen.

De river is imo ook een fold. Ik zie hem een hand zoals KQ of zo niet zo spelen, als die überhaupt al in zijn calling range zit.
      100% mee eens. Erg sterke analyse darko163! :s_love:

Je 3-bet pre-flop is niet voor value tegen deze speler. Hij opent maar 6% van alle handen die hij krijgt, en tegen die range is AQo een underdog. Hij gaat dus nooit met slechtere handen callen.

Op de flop hit je TPTK, maar moet je echt voor potcontrol spelen na je c-bet. Welke slechtere handen heeft villain op de turn nog in zijn range die nog een bet gaan callen? Helemaal geen. De river is as played ook een snapfold, je beat hier helemaal niets wat deze tegenstander zo speelt.

3-bet dus liever niet pre-flop, maar fold meteen. Deze speler heeft jouw AQo altijd gedomineerd, of je nou 3-bet of called. :)