Neteller acount verwijderen

• wim1988
      wim1988
      Bronze
      Hoi allemaal,
      ik heb een probleempje wilde eens kijken naar mijn neteller account dat ik in een grijs verleden heb aangemaakt maar ik ben alle gegeven kwijt in mijn email.
      ik heb mij ooit geregisteerd en nu zie ik dat er een fee is op het moment dat je heel lang geen gebruik hebt gemaakt van je account.
      nu ik neteller eigenlijk toch niet meer wil gebruiken zou ik graag dit account laten verwijderen heeft iemand hiermee ervaring?

even voor de duidelijkheid.
      Er heeft nog nooit geld op het account gestaan en er is ook nog nooit een id check goed gekeurd. (deze heb ik wel eens ingestuurd maar deze is afgekeurd).
      zou dit makkelijk kunnen?
      Alvast bedankt voor de info.
      greetz
      Wim1988
  • 4 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Als je geen geld op dat account hebt staan, dan valt er ook geen fee van af te schrijven.

Je kan dus niet in de min komen te staan.
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hola, een fee op het moment dat je heel lang geen gebruik hebt gemaakt van je account?

Heeft er iemand daar meer info over? Anders moet ik de voorwaarden maar eens helemaal doornemen!
      Heb er mijn TAF geld opstaan en al eens mee gestort en op laten storten maar dacht om het geld er rustig op te laten staan tot ik het ooit eens nodig had!
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door brokkeman
      Hola, een fee op het moment dat je heel lang geen gebruik hebt gemaakt van je account?

Heeft er iemand daar meer info over? Anders moet ik de voorwaarden maar eens helemaal doornemen!
      Heb er mijn TAF geld opstaan en al eens mee gestort en op laten storten maar dacht om het geld er rustig op te laten staan tot ik het ooit eens nodig had!
      https://member.neteller.com/mflux/document/show

14.3 (a) We may charge an annual or other periodic administration fee (“Administration Fee”) if you have funds in your Account and have not made any additions, transfers or redemptions from your Account (“Inactive Account” or “Account Inactivity”) for a period of 14 months. The administration fee will be deducted from the funds in your Account.

Volgens mij gaat het om een jaarlijkse $30, maar dat kan ik zo snel niet terugvinden.
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      dat klopt maar ik dacht straks is het zo dat ze me niet op min zetten maar dat wanneer ik stort er een bedrag afgehouden word.
      in tussen tijd is mijn account netjes via neteller verwijderd.
      1 emailtje was al genoeg.
      ik vind het jammer dat ze zulke hoge fee's vragen ook voor withdraw etc..
      7.50 euro tegen over moneybookers met 1.80 euro.
      (ben dus overgestapt naar moneybookers).
      greetz
      Wim