Pokerfreerolls

• Jhessel
      Jhessel
      Bronze
      Hiya,

Ik ben een tijdje geleden begonnen op deze site met Cake Poker. Onlangs heb ik er wat aan toegevoegd(Pokerstars, poker770). Ook heb ik al een tijdje een account bij poker888.

Vannacht kreeg ik een melding van te gekke freerolls, waar ik graag aan mee zou willen doen, maar een voorwaarde ervoor was dat je account getracked zou moeten zijn via PokerStrategy. Helaas is dit nog niet het geval, hoewel ik dat voor poker770 wel snel verwacht te krijgen..

Dit zal toch geen probleem vormen? Misschien alleen voor 888poker, waar ik pas net mij heb getracked.
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Je account van Poker770 heb je wel via ons aangemaakt?
      In dat geval kun je in ieder geval wel meespelen in onze $7.700 freeroll van komende week, 29 augustus.

Een overzicht van onze andere freerolls vind je via onderstaande link

Deze freerolls zijn wel speciaal voor leden van PokerStrategy.com, dus zorg er voor dat je de account aanmaakt via onze links en de stappen in de downloadhandleidingen even goed volgt zodat je er zeker van bent dat je mee kunt spelen.

Hou vooral ook goed onze nieuwssectie in te gaten, we houden je via het nieuws altijd op de hoogte van onze promoties, waaronder veel freerolls en bonussen. Het promotienieuws vind je hier: Onze promoties en freerolls