Nl10 Aa

• WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Villain speelt 9/6 over 109 handen. Daarom besluit ik preflop zijn 3bet alleen te callen. Het plan is dat om op de flop het er proberen in te krijgen. Al twijfel ik of mijn redenering goed is. Zo'n nit gaat het er imo niet ingooien met slechter. Dus wat zou het beste plan zijn bij deze hand?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      PartyPoker
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Wesleytheman ($12.93)
      UTG+1 xiomibur ($8.53)
      MP Andreas341 ($2.75)
      CO IgorGula ($9.24)
      BTN StefanXP ($2.39)
      SB Qskaa ($10)
      BB sopraniukas ($8.99)

Pre-Flop: ($0.15, 7 players) Wesleytheman is UTG A:heart: A:spade:
      Wesleytheman raises to $0.40, 2 folds, IgorGula raises to $0.70, 3 folds, Wesleytheman calls $0.30

Flop: 8:spade: 8:club: 10:diamond: ($1.55, 2 players)
      Wesleytheman checks, IgorGula bets $1, Wesleytheman raises to $3.30, IgorGula goes all-in $7.54, Wesleytheman calls $5.24

Turn: 7:diamond: ($18.63, 2 players, 1 all-in)

River: 2:heart: ($18.63, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: $18.63
      IgorGula shows
      A:diamond: K:club:
      Wesleytheman shows
      A:heart: A:spade:

Wesleytheman wins $17.70 (net +$8.46)

IgorGula lost $9.24
  • 3 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Mijn redenering is juist andersom.
      Als erg tighte spelers PF beginnen te 3 betten, hebben ze een erg sterke hand en is het juist makkelijker om de chips er PF in te krijgen.

Op de flop speel je m.i. heel mooi: check raise op zijn c-bet en easy call op zijn 3bet shove.
      Zijn range is echt erg klein en je bent hooguit beat door TT. Meest waarschijnlijk is een overpair (JJ-KK)
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sol4r
      Mijn redenering is juist andersom.
      Als erg tighte spelers PF beginnen te 3 betten, hebben ze een erg sterke hand en is het juist makkelijker om de chips er PF in te krijgen.

Op de flop speel je m.i. heel mooi: check raise op zijn c-bet en easy call op zijn 3bet shove.
      Zijn range is echt erg klein en je bent hooguit beat door TT. Meest waarschijnlijk is een overpair (JJ-KK)
      Plan met de call preflop was idd om overpairs op de flop broke te kunnen laten gaan. Waar deze speler tegen een 4bet zijn jj en misschien zelfs qq fold gaat ie postflop met die handen broke denk ik.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Wat soler zegt :)
      als een nit je 3bet als jij utg opent , gewoon 4betten , zijn range is supersterk.
      hij zit ip dus anders kan je wel eens heel wat value gaan missen als hij alsnog ergens een fold vindt