Elephant + poker770

• lorenzoa
      lorenzoa
      Bronze
      Ik ben van plan HEM2 of pokertracker 4 aan te schaffen. In afwachting zou ik graag een hud gebruiken maar ik heb voor zowel HEM als Pokertracker 3 de trial periode opgebruikt.
      Met elephant lukt het mij maar niet om de hud aan de praat te krijgen op poker770, wel kan ik de handen manueel importeren.
      Is het mogelijk om met elephant een hud te krijgen op ipoker sites?
  • 2 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi Lorenzoa,

Met de Elephant kun je idd wel de handen importeren van Poker770. Alleen werkt de HUD helaas (nog) niet.

Toevallig hebben we vandaag net een promotie gelanceerd voor [url=http://nl.pokerstrategy.com/news/content/Hold-em-Manager:-Exclusief-aanbod-voor-leden-van-PokerStrategy.com!_50581/]HEM2[/URL], misschien dat dit iets voor je is?
    • lorenzoa
      lorenzoa
      Bronze
      Deze promotie heb ik gezien ja en indien ik HM2 aanschaf zal ik deze gebruiken.
      Op het eerste zicht lijkt HM2 beter te zijn/worden dan PT4.
      HM2 lijkt ook veel meer bezig te zijn met de marketing van hun nieuw product: er is reeds een beta versie beschikbaar, er zijn promoties via partnersites, .. Volgens mij verliest PT hier definitief de slag om het grootste marktaandeel.

Zal de ps elephant eigenlijk verder ontwikkeld worden op langere termijn of is hij aan een stille aftocht naar het olifantenkerkhof bezig?