2Nl Kk

• upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Correcte fold speel hier tegen villian 25/0. Raise cbet is ook keihard 0%. En dan gebeurd er dit. Speelde zelf op deze tafel 12/10 dus mijn UTG raise is vrij tight. Zet hem daar toch minimaal op een set en niet op 99.

$0.01/$0.02 No Limit Holdem
      PokerStars
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      Hero (UTG) ($2.03)
      UTG+1 ($0.76)
      MP ($2.50)
      CO ($4.14)
      BTN ($0.90)
      SB ($1.45)
      BB ($3.42)

Pre-Flop: ($0.03, 7 players) Hero is UTG K:spade: K:diamond:
      Hero raises to $0.08, 4 folds, SB calls $0.07, 1 fold

Flop: 5:spade: 7:spade: 3:club: ($0.18, 2 players)
      SB bets $0.10, Hero raises to $0.35, SB goes all-in $1.37, Hero folds

Final Pot: $1.90
      SB shows
      9:diamond: 9:club:

SB wins $1.86 (net +$0.41)

Hero lost $0.43
  • 6 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Lullig dat hij dat laat zien :P Ik zou ook folden, alhoewel zijn donk wel raar is.. Hij mag een cbet van jou verwachten dus dit ziet er meer uit als een informatie bet met een matige made hand (88-JJ). Misschien kun je zijn donkbet ook wel gewoon callen omdat hij eigenlijk alleen maar pp's in zijn range heeft en je op die manier ook zijn niet-sets er in houdt. Als hij turn dan checked dan bet je voor value en als hij weer groot donked dan is het wel een fold.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Als ik daar call tegen zijn donkbet. Kan hij misschien gekoop een draw zoeken. Dat is daar ook geen optie.
    • Eurnt
      Eurnt
      Bronze
      Op NL2 gooi ik het er daar gewoon in met hele hoge overpairs. Tenzij je reads heb dat hij dit alleen doet met een set. Ik zou JJ+ ongeveer shippen, TT is marginaal denk ik. Ze doen dit namelijk veel vaker met handen die slechter zijn dan jou hand. Just my 2 cents :)
    • 3BetMe4Free
      3BetMe4Free
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Eurnt
      Op NL2 gooi ik het er daar gewoon in met hele hoge overpairs. Tenzij je reads heb dat hij dit alleen doet met een set. Ik zou JJ+ ongeveer shippen, TT is marginaal denk ik. Ze doen dit namelijk veel vaker met handen die slechter zijn dan jou hand. Just my 2 cents :)

draws etc shippen die donks daar ook nog wel eens, en het is niet dat 25/0 echt sterk staat ofzo
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
      Oorspronkelijk gepost door Eurnt

draws etc shippen die donks daar ook nog wel eens, en het is niet dat 25/0 echt sterk staat ofzo
      Het ga er meer om dat hij 0% raisde op cbet. En ineens donk die en daarna maak die een shove. Iets wat ik daar totaal niet verwacht van een passieve speler.

Ga waarschijnlijk de mist in omdat ik niet 2nl dacht. En villian hoger in schatte daan die was. En dat terzijde villian heeft het goed gespeeld. Hij laat me een betere hand mucken dan de zijne. Bewust of onbewust. Verdient hij toch wel wat credits:D
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wat is je sample op deze gast? wss niet al te groot
      op nl 2 leg je dit echt nooit weg man:) hij kan allerlei pairs ,draws , ... erin gooie