Poker770: Account gesloten?

• MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Hey,

Tijdje terug had ik een account aangemaakt op Poker770, maar had heel het proces nog niet helemaal afgerond (lees: Nickname nog niet ingevuld).

Dit heb ik net dus even zitten doen, geen problemen allemaal.
      Echt geld account aangemaakt en vervolgens gecontroleerd wat mijn nickname was als ik aan de tafels zou gaan zitten, zodat ik die in kon vullen hier op deze site.

Krijg ik vervolgens een mail:

Dear Bryan,

Thank you for your initial interest in Poker770.

We closed the account you had opened with the username: "xxxxxxxx", because there were incorrect details registered.

Please send us in reply to this e-mail, your correct personal details as follows: first name, last name, birth date, billing address, phone number, country.

Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact the Poker700 Support Team.

Best regards,

Poker770

Een duidelijke mail, account is gesloten vanwege incorrecte gegevens.
      Het gekke alleen is: dit mailtje kreeg ik terwijl ik was ingelogd.
      Ik heb me vervolgens afgemeld om vervolgens weer aan te melden en dit lukt ook gewoon.
      Verder kan ik gewoon aan een tafel gaan zitten.

De vraag is nu dus: is mijn account nu gesloten, ja/nee? Moet ik alsnog mijn gegevens versturen?

Mailadres waarvan ik dit mailtje kreeg is: support@nl.poker770.com

Iemand die mij kan helpen?
  • 6 antwoorden
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      een beetje gek is dit wel ja..
      ruikt een beetje naar scam..... maar er word niet gevraagd om wachtwoorden.
      ik zou gewoon via poker770 even een live chat openen en daar rechtstreeks vragen wat de bedoeling is.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Beeteje apart inderdaad. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de support via de website en even navragen wat er precies aan de hand is.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik wil geen slechte reclame maar speel daar gwn alsjeblieft niet. Ik ken zoveel mensen die daar willen uitcashen en het lukt je gewoon niet. Eerst kopie van je ID is vaak niet goed, stuur je 5 keer dezelfde en dan ineens wel maar dan moet je weer andere documenten sturen en op den duur reageren ze gewoon niet meer op je mails.

Aan ieder eigen keuze maar ik speel daar niet. Ruikt voor mij teveel naar een scam die site.
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Het was me allemaal meer te doen voor de freeroll die eraan zit te komen.
      Dacht even een poging wagen en kijken hoe die software is.

Maar zo te horen hebben mensen er niet echt goede ervaringen mee.
      Ik zal later op de dag nog even contact opnemen met de support, als ik wat tijd heb. Mocht het vandaag niet lukken, dan doe ik dat in de loop van de week.
      Als ik zelf meer weet dan horen jullie dat van mij, misschien ook wel handig voor mensen die dit nog zullen krijgen.

Mocht iemand anders dit 'probleem' al eens gehad hebben, dan hoor ik dat graag van jullie!

En bedankt voor de reacties tot dus ver.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey MonyetManis,

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over een pokerrom. Maar ik kan je verzekeren dat Poker770 absoluut geen scam is. Anders was het ook geen partner van ons.

Poker770 zit op het iPoker netwerk en daar moet je idd een identiteitsbewijs opsturen voor je kan uitcashen, omdat ze vanuit het netwerk redelijk strict zijn. (om fraude, witwaspraktijken etc. te voorkomen.)

@FailOMatic: Als ik jou was zou ik de e-mailconversatie even doorsturen naar dutch@pokerstrategy.com en het verhaal even uitleggen. Ik kan niet garanderen dat we iets kunnen doen, maar we kunnen het altijd proberen.
    • Texopoker
      Texopoker
      Bronze
      Ik heb een tijdje geleden ook al zo'n mail gehad. In de mail stond dat mijn account gesloten was terwijl ik nog in kon loggen.
      Maar toen had ik toch maar mijn gegevens gestuurd en ik kreeg deze mail terug.

Dear xxxx,

By means of this message we thank you for your cooperation .

We take this opportunity to remind you of a special first deposit bonus
      you could receive: 200% deposit bonus of up to 2000 dollars .

No time to waste, choose a deposit method which better suits your needs!

Sincerely,

Robert

Poker770
      Dus opzich niks aan de hand, want ik kan nu nog steeds spelen op poker770.