[CANCELLED] [Staking] - NL5 50%

• FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Hallo allemaal,

Om te beginnen ben ik in principe een verliesgevende speler.

Speel nu zo'n jaartje poker en heb inderdaad wel redelijk wat geld er aan verloren op hoge limieten. Ik investeer er daarom zelf zo min mogelijk in, ik ben wel een beetje klaar met het buiten BRM spelen. Ik heb laatste tijd vele artikelen gelezen en ben ook een paar daagjes gold geweest op de één of andere manier wat heel erg meehielp natuurlijk.

Nu ben ik op zoek naar iemand die mij wilt staken op NL5 voor 7.5 BI's. Dit is in principe aggresief BRM maar het leek mij gwn een heel goed plan. Het kan uiteraard ook verdeeld worden over meerdere stakers maar heb liever dat één iemand gelijk 37.5$ staked. Ik hoop dat het iemand is die ook af en toe sessie's meekijkt en mij eventueel helpt waar nodig. Ik heb echt nog wel wat te leren maar de motivatie is er zeker.
      Het gaat mij niet eens zozeer op de kosten besparing want 75$ is in principe niks voor de meeste hier maar voor mij is het gwn comfortabel om niet geheel met mijn eigen geld te spelen en dat mijn backer af en toe ook is meekijkt of in mijn blogje post op hands die ik daar vrijgeef. Het gevoel dat er iemand is om te helpen laat mij gwn veel lekkerder spelen.

De kosten zijn dan 75$ en mrJera heeft al aangegeven dat hij mij af en toe wilt coachen. Het plan was om op Unibet te gaan spelen waar ik overigens ook 30% rakeback krijg, de first deposit bonus heeft alleen weinig zin want die krijg je op NL5 natuurlijk nooit vrijgespeeld.

Over de winstverdeling en andere vergelijkbare onderwerpen word gewoon gediscussieerd buiten het topic als je interesse hebt. Mij leek iig 60/40 wel redelijk in het voordeel van de staker (inclusief rakeback volledig voor de staker).

Ik hoop dat er iemand geinteresseerd is om mij die 37.5$ te staken, als ik iets vergeten ben of je wilt gwn graag iets weten; Vraag het gerust!

Thanks voor het lezen,

FailOMatic.
  • 21 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Denk dat je beter zorgt dat je eerst kan aantonen dat je iets beat. Want ik heb bvb weinig zin om iemand te backen die verliesgevend speelt.

Neem eerst wat coaching vn iemand of werk zelf aan je game, want ik denk dat gwn heel weinig mensen intresse gaan hebben in deze backing.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ja ik dacht, het is het proberen wel waard. Naja ik stort zelf wel gwn 35$ en dan zorg ik wel dat ik op zn minst even upmove naar NL5 op den duur. Dan vraag ik wel een nieuwe backing aan, mocht iemand toch nog interesse hebben dan hoor ik het graag.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door FailOMatic
      Ja ik dacht, het is het proberen wel waard. Naja ik stort zelf wel gwn 35$ en dan zorg ik wel dat ik op zn minst even upmove naar NL5 op den duur. Dan vraag ik wel een nieuwe backing aan, mocht iemand toch nog interesse hebben dan hoor ik het graag.
      Ja dat lijkt me bvb een beter plan, want een backdeal zou ook profitabel moeten zijn vr de backer.De deal die jij voorstelt lijkt dit niet. Mr als je bvb over 30-50k handen kan aantonen dat je nl2 of nl5 beat zal er zeker veel meer intresse komen vr backing.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ok thanks for the advice. :)

Kan je iets gratis aanbevelen waar ik goed mee kan bijhouden hoe het nou eigenlijk gegaan is zodat ik de volgende keer als ik een backing aanvraag ook op een nette en complete manier kan aantonen met behulp van grafieken en andere stats dat ik bijv NL5 crush?
      Volgens mij programma's zoals HEM en PT maar die zijn niet gratis.
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      De elephant is gratis toch? Daar kun je ook grafieken enzo uit toveren :)
    • Nuk3F4rt
      Nuk3F4rt
      Silver
      Link: http://nl.pokerstrategy.com/software/9/
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Zeer zwakke speler, d8 eerlijk gezegd dat hij zn draws had gemist.

€0.02/€0.04 No Limit Holdem
      Prima
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Failomatic (€4.25)
      UTG+1 Player 3 (€5.24)
      CO Player 4 (€4.19)
      BTN Player 5 (€5.06)
      SB Player 6 (€2.27)
      BB Player 1 (€1.04)

Pre-Flop: (€0.06, 6 players) Failomatic is UTG Q:heart: K:diamond:
      Failomatic raises to €0.12, Player 3 raises to €0.20, 4 folds, Failomatic calls €0.08

Flop: 7:club: 8:club: 2:heart: (€0.46, 2 players)
      Failomatic bets €0.20, Player 3 calls €0.20

Turn: A:heart: (€0.86, 2 players)
      Failomatic bets €0.44, Player 3 calls €0.44

River: Q:spade: (€1.74, 2 players)
      Failomatic checks, Player 3 goes all-in €4.40, Failomatic goes all-in €3.41

Final Pot: €9.55
      Failomatic shows
      Q:heart: K:diamond:
      Player 3 shows
      J:spade: J:heart:

Failomatic wins €8.46 (net +€4.21)

Player 3 lost €5.24
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      lollll
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      waarom donk je flop? In een 3bet pot waar hij indruk geeft een sterke hand te hebben.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ben geen echte cashgamer, maar toch zie ik hier aardig veel fouten. Vast wel een cashgamereg die mij wat kan verbeteren of bevestigen.

1: preflop word je ge3bet, dus is KQ voor mij gewoon een fold, ook al krijg je de odds.

2: Villian gaat onmogelijk de flop folden als je donkbet OOP. Helemaal niet als je halve pot bet.

3: Door barrelen op de turn gaat ook niet werken voor halve pot.

4: Op deze limieten word veel geshoved op de river met de nuts. Je callt nu wel met second pair wat goed uitvalt, maar 9 vd 10 keer ben je verslagen.

Ga gewoon abc poker spelen. Tight agressive. Villian op een hand zetten gaat niet werken op NL4 omdat merendeel fish is. Om hier te gaan levelen heeft geen zin. Lees de artikelen nog een keer door. Kijk wat filmpjes en pak een coaching mee.

Ga fullring spelen ipv shorthanded.
      Ik garandeer je, dat als je zo blijft door spelen, binnen no-time broke bent.
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Omdat hij dat 8 van de 10 hands deed en steeds vrij zwakke hands speelde, toevallig had hij deze keer wel een premium hand en luckte ik de river, aangezien ik d8 dat hij gwn zijn draws had gemist call ik zijn shove en dat pakte hier ook goed uit.

Wel balen had al gedeposit en kwam er toen ineens achter dat er helemaal geen NL2 tafels zijn op Unibet. Dus speel nu een beetje buiten BRM. Kan ik me dus beter met 50BB in kopen ipv 100BB om enigzins BRM te spelen of zal ik gewoon 100BB blijven aangezien het niveau nogal laag is?
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Omdat hij dat 8 van de 10 hands deed en steeds vrij zwakke hands speelde, toevallig had hij deze keer wel een premium hand en luckte ik de river, aangezien ik d8 dat hij gwn zijn draws had gemist call ik zijn shove en dat pakte hier ook goed uit.

Wel balen had al gedeposit en kwam er toen ineens achter dat er helemaal geen NL2 tafels zijn op Unibet. Dus speel nu een beetje buiten BRM. Kan ik me dus beter met 50BB in kopen ipv 100BB om enigzins BRM te spelen of zal ik gewoon 100BB blijven aangezien het niveau nogal laag is?
      Hoezo zet je hem op een draw als hij je 3bet? Hij zal hier vaak een hoge PP hebben. Enige draw die hij kan hebben is AK suited en die gaat hij imo niet folden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Waarom zou ik iemand die zo slecht speelt automatisch op AKsuited zetten? Maar jullie hebben gelijk ik onderschat mensen teveel voor deze lage limieten. Kan beter gwn veel folden en alleen nutslike hands spelen.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ik raad je aan om handen war je twijfel over hebt te posten bij handjudging gedeelte, daar kunnen ik of gerv ze dan beoordelen en daar ga je veel aan hebben. Want je hebt zeker gelijk dat je niet zomaar moet folden omdat hij 3bet.
      Mr ik en gerv gaan je wss wel vragen om die redenering meer te onderbouwen dan enkel hij doet dit wel vaker.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Ik heb zelf ook op Unibet gespeeld en had daar toen ook maar E20,- gestort. Dit met het idee dat ik meer kon storten als ik broke zou gaan.
      Ik ben toen NL4 BSS (met 100 BB) gaan spelen op de SH anonymous tafels. Hier speelde ik gewoon heel tight en ging ik marginale spots gewoon uit de weg. Je wil als het ware de variance zoveel mogelijk beperken, aangezien je maar een beperkt aantal BI hebt. Op de 4NL tafels zit super veel fish die je ook met de juiste betsizing heel makkelijk all in krijgt. Zodra je de nuts (TPTK,2pair,etc) hebt moet je niet fancy gaan spelen, maar gewoon 3/4 pot site of pot size bets maken. Zo krijg je optimale value voor je sterke handen. Zodra je merkt dat C-bets weinig respect krijgen stop hier dan mee, want ze kunnen hun handen toch niet wegleggen. Je bet dan dus echt alleen voor value!

Uiteindelijk door dit te volgen had ik na 3weken zo'n E200,- en ben ik 10NL gaan spelen en heb ik dit in 2 maanden verhoogd tot E500,-. Het is dus zeker mogelijk een bankroll op te bouwen met een klein bedrag. Als je veel volume speelt is het ook zeker mogelijk om 1 tot 2 stappen van de first deposit bonus vrij te spelen en dit is toch weer E200,-.

Succes!
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ok thanks voor de reactie, heel goed om te horen. :)

Zo ben ik nu ook inderdaad aan het spelen en hopelijk gaat alles goed verlopen.

Ik zag trouwens ook nog wel wat gtd's met bijv 2-3 euro buyin waar maar 50 mensen aan meedoen. 3000 euro prijzenpot, worth playing of beter gwn cashgamen?
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Meestal stromen die MTT's wel aardig vol en het zijn vaak rebuys met add on. Dit past niet in je brm. Wacht eerst tot je BR boven de 100,- is en dan kun je af en toe eens een shotje nemen in een MTT.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Hoi FailOMatic,

Net zoals in Tourney Staking Pokerstars en Stacking @ Stars , zet ik deze ook even "on hold". Het begint er op te lijken dat backings en stakings wat door elkaar gaan lopen. Om verwarring te voorkomen zijn we op dit moment bezig een goed beleid hiervoor te maken.

Deze staking staat al een tijdje online, maar aangezien het erop lijkt dat je nog steeds zoekende bent, gaat hier ook tijdelijk even een slotje op.

Excuses voor het ongemak, maar het zal niet lang duren!

Stefan
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      De thread kan weer open, jullie kunnen de staking afwerken zoals je zelf graag wilt.

We werken op dit moment aan een leidraad voor toekomstige backings en stakings. In principe is het belangrijkste daarbij:

- Dat iemand die een staking aanvraagt een template gebruikt, net zoals bij backing, waarin hij een aantal punten concreet uitwerkt
      - Dat als de staking of backing op correcte wijze is aangevraagd, dat bevestigd wordt door een post van een PS medewerker, inclusief een disclaimer
      - Dat PokerStrategy.com geen enkele verantwoordelijkheid neemt of heeft. Het forum wordt enkel gebruikt als communicatieplatform

Voel je vrij deze staking verder door te zetten. Veel succes!
    • 1
    • 2