account inactief voor 180 dagen kost me fee ? WTF ?

• PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      ik kreeg vandaag dit mailtje binnen van partypoker.

Dear *********,

Our records show that that you have not logged into your account for 180 days.

A $ 7.21 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from your account balance on: 22-Sep-2011 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 21-Sep-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7.

Sincerely,

Party Team

Waar the fuck gaat dit over. hun kunnen mij dus eigenlijk gewoon laten betalen voor een account die ik niet eens gebruik ? moet niet gekker worden of heb ik gruwelijks over het hoofd gezien
  • 10 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      het staat in hun TOs die je hebt aanvaard tijdens het aanmaken van je account , dus ja , ze kunnen dat :)
      of het eerlijk is is een andere vraag
      ik dacht dat je een mail kreeg om te waarschuwen voor inactivity , maar blijkbaar is het dus direct fee .
      Beste oplossing is gewoon je geld afhalen van een client als je er niet speelt :)
    • PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      naar mijn weten heb ik daar niks meer staan dus ik vind het al raar. hoe kan ik dan gewoon dit account deleten zonder dat ik daarvoor hoef te betalen ?

(lol ik heb er nog wel geld staan dus haha)
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Of weer storten voor 29-9, dan rekeken ze geen fee zeggen ze.

Effe verdubellen en weer weg, hahaha
    • PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      ja ik heb er dus nog wel geld staan, ik had voor het laatst op 29/09/2010 geld gestort en ik heb er nu meer op staan als dat ik toen heb gestort dus ik vraag me af of ik in de laatste 6 maanden wel of niet gespeeld heb. volgens mij wel maarja...
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Er staat toch echt duidelijk in dat mailtje dat je voor 21 september slechts één gerakete hand hoeft te spelen en dat dan je account weer actief is. Dus het is wel een waarschuwing, dat je voor 21 september weer ff een handje of toernooitje moet spelen.
    • PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      ja ik heb het geld al weg gedonkt op een 8 :diamond: 6 :diamond: J :club: board met J :diamond: 10 :diamond: in me hand all in tegen AA

maar weet niemand hoe ik dit account kan opheffen ? ik vind die software van partypoker zo slecht en ik kan niet eens vinden hoe ik hem kan deleten
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Volgens mij kan je bij geen enkele pokerclient je account deleten (zowel dan zou ik ook graag willen weten hoe dat moet op PokerStars en EverestPoker).

Als je de software slecht vind, haal je toch al je geld eraf, maak je desnoods je PartyPoints op en dan verwijder je de software?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin
      Volgens mij kan je bij geen enkele pokerclient je account deleten (zowel dan zou ik ook graag willen weten hoe dat moet op PokerStars en EverestPoker).

Als je de software slecht vind, haal je toch al je geld eraf, maak je desnoods je PartyPoints op en dan verwijder je de software?
      Wat TheErwin zegt lijkt me inderdaad de beste optie. Veel rooms staan het deleten van accounts niet toe, omdat je anders bijvoorbeeld meerdere keren van first deposit bonussen gebruik zou kunnen maken.
    • PaRaN0iDnl
      PaRaN0iDnl
      Bronze
      waren die admin kosten alleen voor het geld wat erop stond dan ?

ik vind het maar een vage actie eigenlijk, als je geld erop heb staan moet je ervoor betalen en als het eraf is hoef je niks te betalen...

mja hij is nu toch leeg dus ik zie het wel. thnx voor de replys in ieder geval !
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door TheErwin

Op Everest kan je je account wel laten deleten.

Gewoon een mailtje naar hun helpdesk.