NL10: AKo

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP3:
      $9.19
      CO:
      $12.77
      BU:
      $26.87
      SB:
      $9.50
      BB:
      $3.50
      UTG1:
      $3.10
      UTG2:
      $10.07
      MP1:
      $4.15
      MP2 (Hero):
      $10.80

Preflop: Hero is MP2 with A, K.
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0.35, MP1 folds, Hero raises to $1.20, 5 folds, UTG2 calls $0.85.

Flop: ($2.55) K, 7, T (2 players)
      UTG2 bets $1.30, Hero calls $1.30.

Turn: ($5.15) T (2 players)
      UTG2 bets $1.60, Hero calls $1.60.

River: ($8.35) Q (2 players)
      UTG2 bets $5.97, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $8.35.

Tegen een onbekende speler... Ik was echt hard aan het twijfelen AQ of QQ... Is dit een goede fold?
  • 5 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Heb je stats van UTG2?

Ik zou de F toch wel geraist hebben. Je hebt TPTK en de nuts FD.
      As played zou ik de R ook gefold hebben. Op zo'n board is je TPTK waarschijnlijk niet meer goed genoeg.
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik denk dat je het er op de flop gewoon in moet gooien in deze 3bet pot. Je zit hoogst waarschijnlijk tegen JJ-QQ of AK aan en daarbij heb je ook nog de nut FD.
    • deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      @ solar... Ik had nog geen stats. Ben shotjes NL10 bezig.
      Ik was echt aan het twijfelen om te 3betten. En twijfel is verlies...
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door deskcompmedion
      @ solar... Ik had nog geen stats. Ben shotjes NL10 bezig.
      Ik was echt aan het twijfelen om te 3betten. En twijfel is verlies...
      3betten? Waar? Bedoel je een raise op de flop? In dat geval zou dat een 2bet zijn, geen 3bet ;) .

Los daarvan: ik zou de flop ook raisen. Je hebt een goede hand die op dat moment de beste kan zijn, en plenty of outs naar de nuts.

As played weet ik niet of je de turn nog kunt callen. Op de micro's zie je nu eenmaal niet vaak dat spelers 2 barrels afvuren met iets anders dan een sterke hand. Daarbij is de turnkaart best nasty voor je, omdat je al drawing dead kunt zijn tegen een full house.

Deze speler is een unknown voor je en dus hanteer je hier het principe dat totdat het tegendeel bewezen is, je hem als een rationeel denkende speler moet beschouwen.

Als je daarvan uitgaat, welke handen denk je dan dat hij in UTG opent? Zelf zou ik rekening houden met zeker TT+, AQ+, als hij wat looser is, kan 77+ in z'n range zitten.

Two pair zit hier dus niet vaak in z'n range, een geflopte flush lijkt me ook sterk aangezien jij de A hebt en de K al op het board ligt (hij zou dus al Q J of slechter moeten spelen en dat zie ik hem UTG niet doen). Ik zet hem hier dus eerder op een (niet erg goed gespeelde) set, zeker aangezien hij op de turn doorbarrelt. Jouw outs naar de flush zijn dan niet goed meer. Sterker nog, je bent dan al drawing dead. QQ met de Q zou ook nog kunnen (zeker gezien zijn voorzichtige flop- en turnbets en zijn stevige riverbet). Kortom: river snapfold.

Als hij hier wel 3 barrels bluft, dan nh. Maar ik zou daar niet vanuit gaan.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      raise flop , zonder enige twijfel
      je gaat zoveel value missen als er een 4r suit komt , en je hebt zowat de nuts geflopt (behalve sets heeft hij bijna niks waar je op achter ligt) .
      als je het er hier in kan krijgen tegen AK/KQ is dat zoooo +ev:)