NL10: AQo

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BB:
      $9.19
      UTG2:
      $9.91
      MP1:
      $3.35
      MP2:
      $3.05
      MP3:
      $12.38
      CO:
      $4.15
      BU (Hero):
      $9.85
      SB:
      $10.18

Preflop: Hero is BU with Q, A.
      3 folds, MP3 calls $0.10, CO folds, Hero raises to $0.45, 2 folds, MP3 calls $0.35.

Flop: ($1.05) K, T, T (2 players)
      MP3 bets $1.05, Hero calls $1.05.

Turn: ($3.15) J (2 players)
      MP3 bets $1.30, Hero calls $1.30.

River: ($5.75) 7 (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $5.75, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $5.75.

Dit was tegen dezelfde speler als het vorige handje dat ik gepost heb. Nu zaten we ongeveer 30 handjes VPIP 35 PF 20.

Heb ik hier value verloren door te groot te betten op de river?
  • 2 antwoorden
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Ik weet niet of je flop call goed is aangezien je mist en hij potsized donked. Ik denk dat hij hier een K heeft of een midpair en misschien een FD. Wat doe je als je mist op de T?
      Turn hit je dan en kun je misschien wel raisen als het een vis is voor value en voor een 4e :diamond: . River vind ik je bet wel erg hoog aangezien villains line niet erg sterk is. Grote donk op flop en een veel kleinere bet op T en een check op R gaat geen hele sterke hand zijn. Ik denk dat hij een halve potbet nog wel zou callen met een pair.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      flop is een easy fold (kan dit doen met Tx,Kx,PP,FD) en tegen zo een range doe je het superslecht.
      eens je de jin card hit op de turn zou ik zijn bet gewoon raisen naar 2.60
      reden hiervoor is dat hij bijna nooit zal folden (odds weetje wel) als hij een Kx of FD heeft , en bijna altijd zal raisen met Tx omdat hij je dan 'aan het trappen' was.
      door je kleine raise kan je dan ai geraken op de river , indien een 4e suit valt .
      als die niet komt zou ik nogmaals halfpot betten ofzo , om value uit Kx voornamelijk