Poker 770 sit & go

• Likewize
      Likewize
      Bronze
      Hallo,

Ik zit met mijn $50 startkapitaal op poker770.
      Het raare is dat ik alleen maar sit&go's kan spelen van 1 dollar of 1 euro.
      Als ik hoger wil gaan van buy-in en ik probeer mij te registreren voor die sit& go doet hij niets...
  • 7 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Waarschijnlijk zit er een een soort bankrollbescherming op en moet je eerst een x bedrag ($50 denk ik) rake betalen voordat de bescherming eraf gaat. Ik had hetzelfde met die stake deal van een tijd geleden daar moest ik ook eerst $100 rake betalen voor ik hogere limieten mocht spelen.
      Maar waarom wil je met $50 hoger dan $1 spelen?
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Welja gewoon wat heads up spelen voor 2 dollar lijkt me ook nog nie zoveel..
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Je kan even contact opnemen met Live Support om te vragen hoe het precies zit, maar ik verwacht dit. 25 BI BRM vindt ik wat aggresief, ben je al ervaren met HU SNG's of begin je net?
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Ik speel al 1 jaar en een half poker en vooral op full tilt en pokerstars dus ik heb al wat ervaring met heads up matches en dergelijke ;)
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Ben zelf geen HU expert, dus BRM-wize heb ik eerlijk gezegd geen idee, voor de 6-max (speel nu ook gelimiteerd de $2) houdt ik tot de $5 30-35 BI aan omdat de $5 een veel betere rake heeft dan de $2, dus zodra mijn bescherming eraf kan schiet ik meteen door naar de $5 (BR nu $206-ish).
      Maar hoger als de $5 ga ik toch naar 50-75 BI BRM omdat ik echt niet broke wil gaan.
    • Likewize
      Likewize
      Bronze
      Ik speel nu nog maar een goeje 1 week half op poker770 en ik zit nu al aan $62 alleen door sit&go's te spelen.
      Ook 1 toernooitje gespeeld en heb ook gecasht dus alles gaat momenteel nog goed.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Likewize
      Hallo,

Ik zit met mijn $50 startkapitaal op poker770.
      Het raare is dat ik alleen maar sit&go's kan spelen van 1 dollar of 1 euro.
      Als ik hoger wil gaan van buy-in en ik probeer mij te registreren voor die sit& go doet hij niets...
      Voor het startkapitaal geldt idd een bankrollbescherming. Hier kun je daar meer over lezen. Voor het gemak heb ik het belangrijkste even voor je gekopieerd.

Waarom kan ik enkel op de beginners limieten spelen?
      • Wie met het $50 startkapitaal van start gaat, zal enkel op de limieten kunnen spelen die binnen de richtlijnen omtrent het bankrollmanagement van PokerStrategy.com horen.
      • Dit wil zeggen dat je als beginner No-Limit $0.02/$0.04, Fixed Limit $0.10/$0.20 en Sit and Go $1 kunt spelen
      • Wie op hogere limieten wil spelen, moet ofwel minstens $100 storten, ofwel $50 aan rake genereren.