AA value ch/r river?

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.25 BB (6 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (UTG) ($29.65)
      MP ($25)
      CO ($31.34)
      Button ($23.52)
      SB ($26.45)
      BB ($39.76)

Preflop: Hero is UTG with A, A
      Hero bets $0.85, 1 fold, CO calls $0.85, 3 folds

Flop: ($2.05) K, 2, 3 (2 players)
      Hero bets $1.27, CO calls $1.27

Turn: ($4.59) 4 (2 players)
      Hero bets $2.79, CO calls $2.79

River: ($10.17) J (2 players)
      Hero checks, CO bets $6.18, Hero calls $6.18

Total pot: $22.53

Villain is reg TAG

Flop en turn lijkt me vrij standaard.

Op de river besluit ik niet te betten aangezien ik enkel nog value krijg van een K en ik denk dat deze zelf ook zal uitbetten. Nu dacht ik er zelf nog aan om de river de checkraisen. Misschien dat een sterke koning wel nog callt, maar isoleer ik me ook niet vaak tegen beter zoals sets, 2pair mss zelfs A5?
  • 2 antwoorden
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      c/r lijkt me zwaar overplayen van de hand eigenlijk, denk dat villain pre wss called met QK,AK en heel soms KJs, verder 22/33 zitten ook in zijn range op de river, denk niet dat QK of AK een c/r called op de river en je dus alleen jezelf valuetowned tegen KJs en sets.

Tegen zijn range heb je 70% equity, wat betekend dat je 70% van de tijd de beste hand hebt op de river. Nu moet je dus kijken wat villain gaat doen, lijkt mij iig niet dat villain een crai called met AK of QK, doet hij dit wel dan kan je dit wel crai spelen, maar denk dat als villain een beetje regular is hij wel kan bet/folden in deze spot.

Verder denk ik niet dat villain je ooit dubbelfloat hier met iets dus zal er ongeveer geen air in zijn range zitten, dus dat is ook geen reden om te checken.

Ik zou gewoon bet/folden op deze river, seems fine to me.

Voordeel van zelf betten overigens is dat je zelf de sizing kan bepalen, dus max value kunt krijgen. Als je villain laat betten kan hij een blockbet of halfpot bet maken en dan mis je gewoon value.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Ok bedankt!