25k freeroll

• MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      He mede strategen ,

ik probeer me net in te schrijven voor die freeroll , heb alles gedaan zoals het moest:
      gestort + me aangemeld op het forum
      Alleen wanneer ik me probeer in te schrijven krijg ik de melding “ ur not invited“
      Zijn er meer mensen met dit probleem en beter nog, heeft iemand een oplossing ?

en oja ik heb gestort met de code PSVIP , alleen zie nergens de bonus terug.
      weet iemand daar misschien meer over ?

alvast bedankt
  • 20 antwoorden
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      ik heb precies het zelfde ik heb een ticket aangemaakt in de support dus ik wacht het even rustig af tot morgen ochtend.... hopelijk ben ik dan weer niet te laat met aanmelden.
      greetz
      Wim1988
    • bernardh87
      bernardh87
      Bronze
      Ja ik heb precies hetzelfde. Ik heb de support van pp gemaild.

Zo te zien zijn er ook nog maar 0 speler geregistreerd in het toernooi, dus er gaat blijkbaar iets niet helemaal goed.
    • MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      Heb net contact gehad met support van PP.
      Kreeg de volgende reactie :

Svilena: the reason is because all eligible players will be invited tomorrow morning
      Do u know a exact time ?
      Svilena: nope
      Svilena: please check again tomorrow morning and if you are still not able to

Dus morgen vroeg effe checken boys..
    • Quipe
      Quipe
      Bronze
      Ondertussen zijn er al bijna 500 spelers geregistreerd!
      Ik zal me morgen overdag niet kunnen registreren, op mijn werk zijn
      vanzelfsprekend goksites afgeschermd... ik kan me nu nog steeds niet inschrijven................this sucks!!!
    • MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      Waar haal je vandaan dat er mensen ingeschreven staan ? Als ik de lobby open is hij nog steeds leeg.

Denk dat je de "Weekly depositor freeroll" met 1K prijzengeld bedoeld ?
      Dat toernooi is niet waarvoor ik dit topic opende, maar vraag me opzich wel af wat de voorwaarden daar voor zijn. Ik heb vandaag gestort en kan me hier ook niet inschrijven. Iemand die hier meer van weet ? ?(
    • wim1988
      wim1988
      Bronze
      het is nu 6.40 ik kan nu niet op party poker wegens maintence :( moet zo naar mijn werk en kan me dus ook niet registreren sorry hoor maar dit is toch wel wat matig geregeld vind ik persoonlijk

voor die 1K moet je tussen woensdag en donderdag een storting gemaakt hebben... meer weer ik ook niet dat staat bij more
    • MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      Zo jij was er vroeg bij .. Ik ietsjes later maar PP werkt nog steeds niet.
      Heb de vraag over die depositor freeroll ook bij "Svilena" neergelegd en zou hij/zij me nog een mailtje over sturen.( werd uitgezocht lol ) Wanneer ik iets meer weet of kan registeren in de 25k freeroll zal ik het jullie laten weten.
    • bernardh87
      bernardh87
      Bronze
      Ik heb dezelfde reactie gekregen van pp. In de ochtend wordt iedereen uitgenodigd.

Zelf kan ik nog niet registreren en zie ook nog niemand die dat gedaan heeft. die 500 spelers zijn geregistreerd voor de weekly freeroll. Niet de 10,000$ freeroll. Duurt wel een beetje lang allemaal idd...
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      het is nu 6.40 ik kan nu niet op party poker wegens maintence moet zo naar mijn werk en kan me dus ook niet registreren sorry hoor maar dit is toch wel wat matig geregeld vind ik persoonlijk

Jammer genoeg hebben wij ook nog geen verklaring gekregen, waarom dit niet gaat zoals gepland. En helaas is de registratie ook nog steeds niet geopend. We zijn met PartyPoker in contact om het hoe en waarom hiervan uit te vinden. Als we meer weten, dan posten we meteen een update.

Oorspronkelijk gepost door MagicKid16
      Dat toernooi is niet waarvoor ik dit topic opende, maar vraag me opzich wel af wat de voorwaarden daar voor zijn. Ik heb vandaag gestort en kan me hier ook niet inschrijven. Iemand die hier meer van weet ? ?(
      Een minimale storting in de desbetreffende week (de woensdag van de week ervoor om 06:00 uur - de woensdag van de huidige week 05:59 uur) is genoeg om hier aan mee te kunnen doen. :)
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      De registratie is nu geopend. En er kunnen 5000 ipv 3500 mensen meespelen. :)
    • AdJag
      AdJag
      Silver
      Registratie is inderdaad gelukt.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door AdJag
      Registratie is inderdaad gelukt.
      Thanks voor de bevestiging. Veel succes alvast! :)
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Heb me net ook geregistreerd:)
    • MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      Oke Thnx , is me nu inderdaad ook gelukt !
      Beetje jammer dat er nu 1500 mensen meer mee kunnen doen, maar aan de andere kant wel zo eerlijk. Duurt het alleen iets langer voor ik aan de ft zit :D

Een minimale storting in de desbetreffende week (de woensdag van de week ervoor om 06:00 uur - de woensdag van de huidige week 05:59 uur) is genoeg om hier aan mee te kunnen doen.

Oke dat word dus volgende week.. no problemo

Bedankt voor alle info, zie jullie vanavond @ de ft :s_cool:
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Waar hebben jullie 't over? Ik ben ook via strategy aangemeld en heb deze week gestort, maar zie nergens een 25K Toernooi? Ik wil vanavond ook graag spelen.
    • MagicKid16
      MagicKid16
      Bronze
      He FailOMatic

Eigenlijk is het een 10k freeroll, met de mogelijkheid om een 15k package te winnen. ( 10k + 15k maakt 25k en dit staat natuurlijk veel aantrekkelijker )
      Hier de link naar het nieuwsbericht :

http://nl.pokerstrategy.com/news/pokerstrategy/Exclusieve-$25.000-freeroll-bij-PartyPoker:-Registratie-open_50298/

Stond ook op de "home" & "nieuws" page, vergeet je niet aan te melden op het forum ! Succes en tot vanavond !
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Tot nu toe zijn er 1255 inschrijvingen. Dus als het goed is, is er ook nog plekje voor de mensen die zich vanochtend niet konden inschrijven en gedurende de dag geen toegang hadden tot PartyPoker.

@FailOMatic: Het is zoals MagicKid16 zegt, het is een 10K freeroll met een extra 15K WPT Package. Via 'Tournaments' -> special kun je hem makkelijk vinden.

edit: het kan zijn dat PartyPoker je 'token' voor het toernooi nog niet verwerkt heeft en dat je daardoor pas wat later kan registreren.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Veel succes voor iedereen die meespeelt!
    • luca02
      luca02
      Bronze
      ik heb even een rail thread aangemaakt voor de freeroll:)
    • 1
    • 2