lag in het delen van turn en river op pokerstars

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Beste PSers,

Ik weet niet of ik hier op het juiste forum zit, of dat ik deze beter op het brags, beats en variance forum had kunnen posten, maar aangezien me dit enkel bij pokerstars gebeurd post ik hem hier.

Ik speel sinds een paar weken weer BSS op de micro limits op stars, en wat me opvalt is dat wanneer ik heads up kom te zitten en er een allin situatie plaats vindt op de flop, er enige tijd zit (het lijkt wel 'lag') voor de turn en river verschijnen. Dit gebeurt me vooral veel tegen spelers met een gemiddelde stack (40-60 bb) en vaak zijn dit situaties waarin je op de flop nog voor ligt, en vervolgens na enige tijd op de turn of river de meest onmogelijke kaart verschijnt.

Ik post dit niet om te whinen, ik klaag niet over beats, ik speel over 15k handen ruim 10bb / 100 handen, maar het is iets wat me wel opvalt, omdat het me al meerdere malen is overkomen. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Of ben ik de enige die 'spoken ziet'.. :f_eek:
  • 8 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik hoop trouwens op enkel serieuze reacties, bij voorbaat dank! :s_love:
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      ik hoop trouwens op enkel serieuze reacties, bij voorbaat dank! :s_love:
      Een beetje ijdele hoop vrees ik als je zo'n dingen post :D
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Traag internet is het probleem denk ik. Of een trage pc.

En dat het net dan gebeurt is imo gewoon puur toeval.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zoals copy zegt wijst het op 2 mogelijke dingen:
      -een trage pc
      -traag internet

verder is alles simpelweg perceptie , je zit actief te wachten op een kaart , en dan duurt alles veel langer , en als het langer duurt ga je een soort verwachtingspatroon opbouwen waardoor je emoties versterken :)

zie het als een verjaardagscadeau krijgen , en het is een wcrol met je naam op (en je vindt het maar een lame cadeau). indien je dit op een feestje in een cafe krijgt gewoon tusse de andere cadeaus care je niet.
      indien mensne je op voorhand zeggen dat ze je een cadeau gaan geven , begin je daar aan te denken , en komt je beat harder aan (hoe hard kan een wcrol zijn:P )
      hoop dat je wat snapt wat ik hier bedoel :D
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      zie het als een verjaardagscadeau krijgen , en het is een wcrol met je naam op (en je vindt het maar een lame cadeau). indien je dit op een feestje in een cafe krijgt gewoon tusse de andere cadeaus care je niet.
      indien mensne je op voorhand zeggen dat ze je een cadeau gaan geven , begin je daar aan te denken , en komt je beat harder aan (hoe hard kan een wcrol zijn:P )
      Spreek je nu uit eigen ervaring, damn wat een voorbeeld :s_evil: !!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      nee , maar zou je het nu geen lame gift vinden?:D
      heb me steeds afgevraagd wie die dingen koopt:D
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      zoals copy zegt wijst het op 2 mogelijke dingen:
      -een trage pc
      -traag internet

verder is alles simpelweg perceptie , je zit actief te wachten op een kaart , en dan duurt alles veel langer , en als het langer duurt ga je een soort verwachtingspatroon opbouwen waardoor je emoties versterken :)

Even getest met die WC-rol en kan je vertellen dat die van 4 hoog aardig hard aan kwam. Behalve die van page, klopt precies die zijn extra zaccht en teder.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      lol :coolface: