[MSS NL2] uitgebluft of niet?

• yasminn
      yasminn
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP1:
      $2.12
      MP2:
      $2.82
      MP3:
      $0.40
      CO:
      $2.00
      BU (Hero):
      $1.08
      SB:
      $1.20
      BB:
      $1.86
      UTG1:
      $2.71
      UTG2:
      $1.81

Preflop: Hero is BU with 9, 9.
      2 folds, MP1 calls $0.02, MP2 calls $0.02, MP3 calls $0.02, CO folds, Hero raises to $0.12, 2 folds, MP1 calls $0.10, 2 folds, MP3 folds.

Flop: ($0.31) 6, A, T (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0.22, MP1 calls $0.22.

Turn: ($0.75) Q (2 players)
      MP1 checks, Hero checks.

River: ($0.75) 8 (2 players)
      MP1 bets $0.04, ......

ik vind dat ik deze hand erg slecht heb gespeeld en heb 2 vragen: ik weet niet of ik had moeten cbetten op deze flop.. dit soort situaties vind ik altijd erg lastig, ik heb pre flop geraised, er komt een drawheavy board en de ander checkt.. er is een grotere kans dat je niet de nuts hebt maar tegelijkertijd wil ik ook niet de controle afstaan als de ander die zo makkelijk geeft? wat is nou het beste om te doen in zon situatie?

tweede vraag: zijn minimale bet op de river bracht me in de war, misschien had ik nu beter kunnen callen gezien de pot odds maar wou ook niet een showdown kopen.. advies hierover?

vind het ook moeilijk zijn kaarten in te schatten hier aangezien hij wel mijn 3/4 pot bet callt maar zelf niks voor value erin brengt..

duidelijk had hij niet de nuts maar wat wel? ik denk een pocket pair net als mij..

bedankt alvast en sorry voor de lap tekst :)
  • 3 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Het is een droog board en je zit heads-up. De A lijkt me iig een scarecard voor hem, dus ik plaats zeker een c-bet.

Voor de rest wil je idd de hand opgeven, al is zijn kleine bet op de river wel aantrekkelijk, want je moet echt héél weinig goed zitten.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi yasmin89!

Een board als A:s6:hT is eigenlijk niet zo heel drawheavy. Als het board A:s6:s7 bijv. is dan zijn er meer draws available

In ieder geval willen we hier gewoon cBetten als bluff omdat we anders makkelijk eruit gebluffed worden als we terug checken

Wanneer men called is de hand virtueel over sinds het wel duidelijk is dat MP1 een Ax of zelfs Tx heeft.

Op de River as played kan je de call maken met wat voor'n range hij limp/called preflop en evt. met wat ie je cbet called. Ik call hier dus gewoon voor informatie en misschien 1% kans dat ik win

Wat ik wil aangeven is dat ik 4cent investeer in informatie om later in de sessie meer informatie over hem te verkrijgen (je hebt positie op hem) om hem dan keihard te stacken

Mvg,
      Gerv
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Hartstikke bedankt!

Goed om te weten dat dit dus een dry board is. En callen voor info is inderdaad slim :)