AJo late stage what to do (4.50 180 reg)

• martojo124
      martojo124
      Bronze
      Ehm wtf doen we hier op de river? en uberhaupt 3way cbetten? turn wel betten lijkt me en dan river check call? bet fold? ik had geen idee en ben maar voor safe gegaan..

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $4.10+$0.40

Stacks:
      UTG bigstevo16 (25,005)
      UTG+1 podger076 (4,275)
      MP TumTumTum007 (15,891)
      CO McJoggers (20,137)
      BTN BelovdKing (27,920)
      SB mad_moon_nes (7,436)
      BB Rittberg (9,068)

Blinds: 200/400 Ante 50

Pre-Flop: (950, 7 players) TumTumTum007 is MP A:heart: J:club:
      2 folds, TumTumTum007 raises to 895, McJoggers calls 895, 2 folds, Rittberg calls 495

Flop: 9:heart: 9:diamond: 10:heart: (3,235, 3 players)
      Rittberg checks, TumTumTum007 checks, McJoggers checks

Turn: J:spade: (3,235, 3 players)
      Rittberg checks, TumTumTum007 bets 1,685, McJoggers calls 1,685, Rittberg folds

River: A:club: (6,605, 2 players)
      TumTumTum007 checks, McJoggers checks

Final Pot: 6,605
      McJoggers shows
      Q:club: A:spade:
      TumTumTum007 shows two pair, Aces and Jacks
      A:heart: J:club:

TumTumTum007 wins 6,605 (net +3,975)

McJoggers lost 2,630
      Rittberg lost 945
  • 6 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Hoi martojo
      Dit is een hand waar enige reads je enorm zouden voortuit helpen bij je beslissingen.

Zonder die moet ik gewoon denken hoe ik tegen standaard $4 SNG spelers zou spelen.

Ik denk dat je de flop beter niet kan cbetten. ik denk dat ze op dit bord net iets te vaak zullen callen. Bijkomend voordeel is dat ze waarschijnlijk geen stabs zullen nemen en dat jij dus rustig naar de showdown kan proberen te gaan.

De turn vind ik een valuebt wel goed. Sizing is ook ok ik dacht aan iets van 1,850.

Op de river krijg je plots een sterkere hand en ik zou toch nog eens betten. Ik denk dat hij vaak callt met heel wat showdownvaluehanden en geen slechtere handen zal raisen voor value.

Het enige probleem wat je hebt is dat hij je kan raisen als bluff maar dat komt denk ik niet zo vaak voor. Een alternatief zou check/call zijn maar als je denkt dat hij aggressief speelt dan hou ik nog liever van een kleine bet op de river om een raise uit te lokken en zo haal je toch nog wat value uit weak hands die behind zouden checken.
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Het enige probleem wat je hebt is dat hij je kan raisen als bluff maar dat komt denk ik niet zo vaak voor. Een alternatief zou check/call zijn maar als je denkt dat hij aggressief speelt dan hou ik nog liever van een kleine bet op de river om een raise uit te lokken en zo haal je toch nog wat value uit weak hands die behind zouden checken.
      Jij speelt hier dus bet/call ?!
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      Naja zat ik dus ook erg over na te denken, zat redelijk lang in de tank, want top 2 is gewoon erg sterk, maar toch maar voor check call gegaan omdat hij eventuele gemiste draws nog zou bluffen.

edit: en ik had ook niet echt geweten of ik nou een flinke raise nog had willen callen :f_confused:
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Als je bet moet je vind ik wel folden vs een raise.
      Ik denk dat het toch te vaak een sterke hand is.
      Je ziet echt niet vaak dat mensen plots gaan bluffen als jij initiatief toont.
      Een mindere hand voor value raisen zie ik hem ook niet doen.

Ik zeg niet dat het niet kan though...
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Ja nee bet fold vind ik goed maar ik leidde betcall uit je zin af hehe nvm :p

thx
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      No problem.
      Goed dat je meer info vroeg. ;)